Hier was het vanmorgen prachtig: wel hele harde wind, maar ook een flinke partij zon Ik ben voor het eerst met Alanda met een groep gaan buitenrijden: 1x paard met wagen en nog 6 onder de man, exclusief Alanda en ik. Ze deed het hartstikke goed! Mijn voorkeur gaat wel uit naar alleen rijden, dan kan ik lekker de hele tijd zelf het tempo bepalen (egoïst ), maar ik vond dit ook wel heel leuk! En weer een goede training voor Alanda
Marcella
Geplaatst: 03-11-13 20:16
En door dit weer kan ik ook niet verder met schuilstal. Anders morgen maar kijken of ik met de bus/trein ga enige nadeel dat dit dus weer meer kost dan met de scooter.
En net rotnieuws gehad Juultje (paard van stal) is overleden de grote bruine sul.
Toch nog wat mensen die lekker gereden hebben, leuk! Ik ben er toch ook maar opgestapt, het weer was vanochtend zo mooi hier... Uurtje door de wijk gestapt, het tempo zat er flink in!
Hoe was je rit maarten? Leuk iedereen die gereden heeft. Heb gisteren niet gereden, Had geen puf en mijn enkel speelde op. Paar keer flink gestruikeld tijdens de spokentocht zaterdagavond.Gisteren lekker naar roermond geweest even winkelen. Moest een nieuwe kapstok hebben. Jassen worden te veel voor die kleine haakjes. Hebben er een gevonden en nu nog ophangen dus. Mag manlief doen. . Vandaag gauw even voeren met dit vies weer en dan weer naar huis.
Hier ook een zwembad in de bak ! Weer even bij gelezen hier ! Marcelle dikke knuffff ....
Marcella
Geplaatst: 04-11-13 19:38
Was een zeer geliefd paard onder alle stalgenoten denk ik wel zo.
Ja hoor vader was thuis en gelijk gevraagd of ik de auto mocht lenen als ik maar voor het donker thuis was. En ja hoor het is droog buiten en het zonnetje kom door.
Wat een mazzel marcella. Hier echt hele dag regen gehad. Dit weekend stal klaar maken. Dan kunnen ze snachts weer naar binnen. Staan de shetten ook lekker droog.
Anoniem
Geplaatst: 05-11-13 08:55
@kinel: De rit was wel leuk verder. @marcella: Wat jammer van dat paard.