Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:10

deflin schreef:
Goed bezig Nicky!! _/-\o_

Bedank voor alle tips en ideeen die voorbij komen.

Sparky wat een leuke foto maar wat vervelend dat het laden niet goed gaat, doe je ook gezellig mee in wateren ;)

geen idee waar wateren ligt eigenlijk haha, tis niet altijd een probleem het laden en lossen .....echt soms haha ,.... net op de momenten dat het niet uitkomt zeg maar, alleen kunnen laden is een droom , maar de portomonee vind die droom niet fijn, zeker niet met het gezoek naar de perfecte hoefschoen momenteel ,...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 18:55

Laden kan mijn Ollebol soms ook hardnekkig weigeren }:0 ik ben zelf niet zo geduldig, dan, en dan ik driftig zij tegen de keer in grrrr }:) maar goed uiteindelijk lukt het altijd wel.
En dan een volgende keer staat ze er bij wijze van spreke al in zonder dat ik er erg in heb...

Tja die afstanden en snelheid. Af en toe wat meer km op rustige snelheid en op korte stukjes wat meer snelheid proberen te doen (dwz meer draven, minder stap en langzamerhand in draf wat vlotter). Maar forceer idd niets. Eens met AlexVB :j

Vandaag 2 uur voor niets zitten wachten op de hoefsmid ... hij bleek in enorme verkeerschaos te staan ergens bij Den Haag (tja, wanneer is het daar geen chaos >;) ) en is weer terug gegaan... morgen herkansing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:03

10 km fijn rondgestruind :):) Stalgenootje kon toch meegaan dus lekker gezellig (al was haar paard niet zo gezellig vandaag :') ). Klopt wel wat niet met het kaartje .. linkergedeelte is echt geen bos (meer?) :+

Afbeelding

En fotooooo <3

Afbeelding

En voor wie eens graag wat beweging wil zien: filmpje

En ja, mijn zadel kraakt 8-) En [***] is meer een offroad-pony O:)

Zo kachelen wij dus rond, op ons tempo :Y) :D

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:39

sabine haha ik verwachte een galop filmpje op zo een pad whah sparky was allang zoef weg geweest :D

vanhuisuit ..haha nee ik word niet driftig trouwens ,maar ehm wanhopig haha en gefrustreerd, maar probleem is ook als de trailer stilstaat , moet en zal die er ook meteen uitdenderen, heeft me al bijna twee stangen gekost grr sukkeltjec..

vandaag was die ook weer uitermate irritant kom er net af,...koeien en sparky tsjaa,..hij staat ertegenover , ze staan er vaak naast , ze zijn overal ,maar met rijden tegenover de bak gingen de stiertjes weer naar buiten en dahaaag cconcentratie , en hallo schrik irritant lomp doe fjord ding....kortom een klophengst die zijn nek erop zet en enkel naar de koeien kan loeren en overal om ervandoor gaat was niet grappig rijden vandaag ,...denk ga ik ook een keer in de bak pfff ... haha stom beest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:48

Dan had je alleen maar hobbel-hobbel gezien, is ook niks :P
En je kent ons tempo hé ;) + het was warm :+

Op de terugweg stonden ook ineens koeien die er op de heenweg zeker niet stonden (of zowel paarden als wijzelf hebben ze gemist maar dat lijkt me heel sterk :+ ). Voor [***] maakt dat niet uit, maar ander paard vindt alles op 4 poten wat niet als paard uitziet heel eng, dus die moest uiteindelijk schrikken waardoor [***] ook uit zijn :z -toestand ontwaakte, hij wist alleen niet goed waar hij eigenlijk van schrok _O-

Mikkiej

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:00

Lang leve kuddedieren :D
Wat heeft Cobe stoere manen! 2 kleuren of zie ik dat verkeerd?

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:05

Hihi ik moest wel lachen om die manen die zo heen en weer dansen sabine :o :P ik ken dat alleen maar van fjorden maar dat is cobe duidelijk niet 8)7

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:15

Denk dat morgen weer een ritje ga maken,
Haalde zondag me paard kreupel uit stal en nu vanaf maandag tot vandaag ff laten wennen in de wei en de Kudde :D

Morgen ff op ander paardje als me eigen Knol..!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:00

macha6 schreef:
Hihi ik moest wel lachen om die manen die zo heen en weer dansen [naam] :o :P ik ken dat alleen maar van fjorden maar dat is [***] duidelijk niet 8)7

Technisch gezien niet neen .. maar soms .. :+ Denk dat het er eentje in vermomming is :Y) :))

Mikkiej schreef:
Lang leve kuddedieren :D
Wat heeft [***] stoere manen! 2 kleuren of zie ik dat verkeerd?

Merci ;) Zitten meer kleuren in :j Staart is ook weer heel anders dan manen (meer nadruk op het donkere dan het lichte). Hij is graag speciaal :P

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:54

Tijd geleden dat ik iets geplaatst heb.
Dus vandaag weer even een updateje van gisteren.
Gisteren weer een wat langere rit gemaakt. Na 2.5week rustig aan doen. Door een dik been van een trap van een ander paard en omdat ik op vakantie was.
Heerlijk 1.5u gereden. Björn had er zin in. En liep lekker vlot door.
Bermen zijn heer weer helemaal droog. Dus lekker kunnen galopperen en draven.
Onderweg veel spelende haasjes gezien en verschillende vogels. Super leuk!
En we kwamen langs de boerderij van een schapenboer waar de spelende lammetjes in de wei stonden. Mijn paard is gek van kleine beestjes. Dus hij moest even stil staan en kijken. En ik vond t stiekem ook heel leuk om even te kijken (a) haha
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:29

Wij hebben ook weer eens een ander rondje gedaan en ontdekt dat Loulou niet van viaducten houdt :') Bij het eerste viaduct waren we al afgestapt omdat we er vanuit gingen dat de paarden viaducten niet echt kenden omdat er bij ons in de buurt geen viaducten zijn, dus dan maar aan de hand erover heen. De eerste helft ging goed, en toen realiseerde Loulou zich dat de auto's onder haar door reden :oo En toen was de een beetje over de zeik, begon ze allemaal zijwaarts te dribbelen (wat ze echt nooit doet), dus toen was het een kwestie van haar zo snel mogelijk het viaduct over krijgen en bij de reling weghouden.
Tweede viaduct wist ik hoe ze zou reageren (had de reactie bij het eerste viaduct eigenlijk niet zo heftig verwacht) dus vanaf het begin al tegen haar blijven praten en toen bleef ze gelukkig al een stuk rustiger, maar toch iets wat we nog moeten oefenen :j

Op de terugweg ook even langs de Jumbo gereden want we hadden allebei honger en dorst :Y) Dus daar stond ik met de paarden op de parkeerplaats.

Afbeelding
Afbeelding

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:32

Ik laat die van mij altijd de andere kant op kijken bij een viaduct, dus komt eerst het deel autos van links dan laat ik hem naar rechts kijken. En op de andere helft wisselen we naar links kijken. :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:34

Ja nu ik erover nadenk is dat ook wel een logische oplossing :j ze keek steeds naar rechts, en daarom vond ze de eerste helft niet eng en de tweede helft wel, dus die ga ik onthouden, bedankt :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 14:38

:))

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:25

Even een vraagje. Ik had tijdje geleden de ts berichtje gestuurt om deel te nemen. Heb een vriendschapsverzoek via endomondo gekregen maar nog niet toegevoegd aan de challenge. Heb ts pb gestuurt maar er gebeurt niks :( voor de challenge hoef je toch geen premium te zijn?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:10

Ik neem wel even contact met haar op :)

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:30

Vanmorgen een heerlijk rondje gereden. Even met de hoefjes het water in geweest dat vond ze geweldig. Lekker stampen in het water.

Kwam ik nog een wandelaar tegen met zijn hond. Hij wou hem eerst aan de lijn doen maar later vloog de hond ons voorbij. Gelukkig is brigitte wel wat gewend met honden. En liep gewoon door.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:31

hoe gaat het eigenlijk met jou ts?

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:21

leuk filmpje van cobe en weer leuke ritjes en foto's komen er voorbij.

ik heb geluisterd voor het pas aandoen van de app wanneer ik ga draven en bij uitstappen weer uitzetten en mijn gemiddelde schiet omhoog hihi. nu moet ik heel eerlijk bekennen dat we ook echt hebben geracet vandaag, even de beentjes los in het bos en voornamelijk in galop!

Afbeelding

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:32

Je moet wel binnen 10 min de hartslag weer goed hebben tijdens een wedstrijd.
Je zal dus bijna altijd wel iets uit moeten stappen dus die tijd verlies je wel weer...

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:49

Hier zitten inderdaad ook nog wel stap stukken tussen hoor, ga niet bijna 6 km lang in galop dan kan ik hem opvegen volgens mij

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:22

Wat Kim volgens mij bedoelt, is dat je de app wel tijdens het uitstappen aan moet laten staan. Aangezien je tijdens een wedstrijd ook uitstapt om de hartslag weer omlaag te krijgen, hoor je dit wel mee te nemen in je gemiddelde snelheid :) Het instappen kan je weglaten omdat je dat bij een wedstrijd al voor de start zou doen, maar uitstappen hoort er dus gewoon bij. Desondanks kom je dan waarschijnlijk nog steeds mooi boven de 8 km/u uit!

En wouterpaard, je bent nu toegevoegd aan de challenge!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 22:43

Hylkje schreef:
hoe gaat het eigenlijk met jou ts?

Lief dat je het vraagt, ik had er nog bijna overheen gescrolt :o *schaam*.

Met mij gaat het goed, kaak is voldoende geheeld om gewoon weer lekker mijn ding te doen.
Afgelopen weekend heerlijk samen met mijn vriend met de wagen een ritje gemaakt en doordeweeks af en toe een rondje met mijn schimmeltje.
Ik word wel bedolven onder werk voor mijn studie, laatste loodjes wegen het zwaarst zeg maar. Ik ben 90 studiepunten (=1,5 jaar fulltime studeren) aan het halen in 1 jaar en dat begint er nu een beetje in te hakken. Dus het is wel fijn om elke avond even te kunnen ontspannen op stal.

Nog een plaatje van mij:
Afbeelding

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:48

Fijn dat je weer lekker je ding kan doen ts. Wat voor studie volg je?
Ja de laatste loodjes wegen altijd het zwaarste.
Dat is wel fijn dat je bij de paarden je kan ontspannen.
Mooie oortjes foto.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:53

Fijn dat het weer goed gaat mooney! :)