Was het trailerladen de vorige keer een ware hel Nu stond hij er heen én terug binnen 20 seconden op. Weliswaar een andere trailer, maar toch... Zijn nieuwe bijnaam is mafKees!
Ja en ze was al getraumatiseerd maar daar was ze grotendeels overheen... Dit ongeluk heeft gewoon weer wat getriggerd waardoor ze erg in oud gedrag is teruggevallen. Ik vind het zo moeilijk om te zien als ze zo bang is van eigenlijk niets...
Wijslander
Geplaatst: 02-11-13 09:54
Robijntjah Merkt ze niks van jouw boosheid?
Bedankt allemaal voor de lieve reacties over m'n ma en de foto's!
Maarten, Geisli heeft vandaag vrij om te herstellen en morgen alleen wat gymmen aan de hand Doe het nog steeds rustig aan met m'n jonkie!
Robijntjah heeft even tijd nodig en dan komt er wel weer vertrouwen. kan me goed voorstellen dat het weer even balen is. sonja wat fijn dat je moeder weer thuis is. Leuke foto`s trouwens. Ben echt blond trouwens, wil foto`s van Nelleke d`r herfstshoot plaatsen maar lukt me echt niet. Veel plezier met de rit maarten. Hier lekker rustig aan doen. Wei staat weer vol met water en vanavond heeft dochter spokentocht .
Ik ga even in de meelees-modus. Veel last van m'n knie dus even niet meer rijden. Gisteren is ook nog het vriendinnetje van Gipsy ingeslapen. Gisteren had ze veel langs de draad af gelopen, vandaag merkte ik vrij weinig aan haar. En even druk met school dus weinig tijd voor lange ritjes.
Eindelijk weer een ritje. Maar die singel blijft k*t....die trekt echt achter zijn elleboog en daarmee het zadel naar voren, waardoor het tegen schouder aankomt.
Klote DC.. Wij zijn weer thuis, morgen ff bijlezen en reageren!
Marcella
Geplaatst: 02-11-13 21:44
Josien die in de bak gereden heeft met een frisser paard Kinel die moeite heeft met plaatsen van foto's. Silver_Bolly balen van je knie. Somebitch die heerlijk gelesd heeft. Darkchrystal die ook weer een heerlijk ritje gemaakt heeft alleen nog steeds singel problemen.
Hier een heerlijk klein rondje (4,2 km) buiten gereden op mijn brave pony zou hij nu dan toch zijn wilde haren kwijt raken.
Vanochtend met prachtig weer een klein rondje bos kunnen doen. Lekker rustig aan, veel kletsen en toch nog 2 aardige drafjes eribij. Relaxte zondagochtend dus