Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naskapower schreef:Hilli schreef:Ik kan ook een keer een Endomondo-plaatje laten zien. Meestal doe ik dat niet, omdat niet iedereen hoeft te weten waar ik precies uithang, maar na een endurancewedstrijd is dat dan weer niet zo'n probleem.
Ik haal in endomondo gewoon de labels weg, dan heb je een kaartje zonder plaatsnamen, straatnamen etc. Dan zet ik het ook nog op earth.
deflin schreef:weer mooie ritjes en foto's komen er voorbij.
ik had gisteren eindelijk een mooi gemiddelde van 7,68 over een afstand van 6,8 km ongeveer.
zit er dus nu over na te denken om de impusrubriek van endurance in wateren te rijden. heb er alleen geen verstand van dus ben al druk hier aan het rond spitten om info te vergaren.
kim345 schreef:Mikkiej schreef:Ze is 1.40.. Kruising tinker met een trekpaard.. Heb haar laatst in het land zien galopperen, ziet er echt niet uit haha. Heb ook altijd het idee dat je ons al van ver aan hoort komen met haar gedender.
56 km/h klinkt ver boven ons bereik. Nou moet ik zeggen dat ze ook nog niet zo lang echt voluit durft te gaan naar mijn idee. Het is pas sinds de laatste tijd dat ze wat gaan neigen naar rengalop, hoewel ik het idee heb dat ze dat nog wel lastig vind.
Maar ik vind snelheid niet het belangrijkste. Ik vind het vooral leuk om te zien dat ze steeds zelfverzekerder wordt buiten, dat haar conditie steeds beter wordt en dat onze gemiddelde snelheid van 4-5 km/h naar 6-7 km/h gaat.
O dat verklaart al heel wat idd!
Ja zeker dat is veel leuker om te zien, de max snelheid is ook niet heel nauwkeurig voor mijn gevoel.
De gemiddelde snelheid langzaam omhoog krijgen is veel mooier en eerst de afstanden lekker uitbouwen natuurlijk
linoleum schreef:Afgelopen zondag een rit gedaan op een IJslander. Eindelijk een keer te paard over Dwingelderveld. Woon er al jaren, maar dit was eerste keer dat ik er te paard kwam. Wat een snelheid hebben die kleine beestjes!
JoycexEnya schreef:deflin schreef:weer mooie ritjes en foto's komen er voorbij.
ik had gisteren eindelijk een mooi gemiddelde van 7,68 over een afstand van 6,8 km ongeveer.
zit er dus nu over na te denken om de impusrubriek van endurance in wateren te rijden. heb er alleen geen verstand van dus ben al druk hier aan het rond spitten om info te vergaren.
Ik en een vriendin gaan ook meedoen aan de impulsrubriek in Wateren
deflin schreef:31 mei is het
kim345 schreef:deflin schreef:31 mei is het
wel langere afstanden al hebt gereden dan 7 km?
je moet namelijk nu minimaal 20 km met de minimale snelheid halen. Ik zou dat toch minimaal 1x gedaan willen hebben voor je start maar als je daar nu nog voor moet trainen is het wel een,beetje kort dag.
wel erg leuk dat je eens over de endurance aan het denken bent!
SuperAssie schreef:Ohh als ik jullie foto's zo zie gaat het zo enorm kriebelen he
Maar ik heb helaas momenteel zoveel aan mijn hoofd dat ik niet eens in de bak rij, laat staan longeren..
Kan niet wachten tot ik me weer happy genoeg voel om te rijden!