Gisteren uit de slaapdienst om 12 uur naar huis gereden, de bomen vlogen me om de oren .. doodeng onderweg. Dikke takken, gelukkig heb ik niks op de auto gekregen. Daarna na de paarden gereden, stonden veilig op de vlakte. Wat hekken omgewaaid, maar verder alles ok.
Vanmorgen gaan rijden, met sprongetjes wat de boompjes aan het zandpad waren grotendeels uit de grond gesleurd. Bizar gewoon .... verder een fijn ritje gemaakt met mijn doldwaze Yentle hoe herfstiger hoe gekker !
ik mocht onverwacht eerder gaan op school, dus ik kan nog even naar gipsy. geen rondje rijden helaas want ik heb weer flinke last van mn knie. 16 november komt de masseur voor gipsy.
Lastig zeg Silver_Bolly ! Beterschap ... hier veranderen de paardjes weer in beertjes ... ze blijven ook zo lang mogelijk dag en nacht buiten staan ... Yentle op haar mooist vindt ik ;
Straks wel 's nachts naar binnen omdat we nog geen schuilstal hebben. Verder hebben we lekkere ritjes gemaakt de afgelopen dagen, fijne galopjes gemaakt ! Ach we keuvelen heerlijk verder zo samen !
Vandaag weer wat kilometers gemaakt met de nodige slalommen er tussen door. Zijn toch nog verschillende bomen op het ruiterpad gevallen dus morgen maar even limburgs landschap bellen. Ook nog een lekker stuk door duitsland gereden en toen naar huis. In totaal lekker drie uurtjes weg geweest.
haha gelukkig, voorlopig nog even niet het bos in. Mijn ouders vinden de takken wat eng die loshangen.(hebben ze wel gelijk in...) Dus even wachten tot het bos weer netjes is. En ik heb toch geen tijd om nu buiten te rijden, eerst tentamens klaar hebben!
Hoe gaat het nu met jou dc. Je paardje gaat beter lees ik. Nou maarten dat lijkt me ook wel gaaf zo'n rit met Friezen. Hier lagen ook veel takken op de grond. Boven ons viel wel mee. Wij zijn er hier goed vanaf gekomen met die storm.
Mogguh! Ik meld we ook weer eens. Ons bos heeftidd flink wat te lijden gehad jn de storm. Ik ben woensdag een rondje bos geweest en er ligt echt heel erg veel om en afgebroken takken. Af en toe alternatieve route moeten pakken omdat het pad gebarricadeerd werd door een boom.