Enige waar we nog tegenaan liepen was het headshaken, had het idee dat het neusnetje toch niet hielp dus tijdens de pauze eraf gehaald maar toen was het toch nog erger. Zit me ook af te vragen of hij daarom niet de rem erop gooide/niet wilde lopen .. niet zozeer last van zijn voeten/benen (want hij heeft stukken echt goed gelopen) maar last van/afgeleid door zijn neus .. Ga hem eens volledig inpakken (dus echt zo'n hoofdmasker ipv enkel neusnetje) en dan maar weer verder zien zeker?

Elk jaar hoop ik van niet maar tot nu toe nog geen succes.. Ik weet dat hij vooral last heeft van zijn neus (veel jeuk etc.) en het is of een reactie op warme lucht, of beestjes/pollen. Een echte allergie is het in theorie niet (heeft bij wijze van test 2x een cortisone-injectie gehad en als het een allergie zou zijn zou het dan tijdelijk moeten stoppen, maar dat was niet) maar toch ergens overgevoeligheid .. Maar of het nu aan de lucht zelf is, of pollen of beestjes zijn .. Hij heeft het minder/niet op dagen dat er geen zon is, maarja, dan zijn er ook minder beestjes & pollen in de lucht.. Wind reageert hij ook heel sterk op, maar dat is dan weer in combinatie met, want in de winter hard waaien doet hij weer niks op ...
Tijdje geleden wel stalgenootje moeten gaan zoeken, die wist het niet meer en had naar de staleigenaresse gebeld, maar die had mij doorgegeven want ik ken het bos een stuk beter

Dan ben ik altijd wel blij met [***], we doen meestal de lange lijnen dan (gewoon wandelen is te saai voor hem
) en dan is hij wel blij, maar loopt in een normaal tempo en dat vind ik dan weer leuk 

Toen snapte hij eindelijk de bedoeling en even later gingen we al zo

Hij was zo happy dat hij daarna zonder problemen een stukje wilde draven