Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Weet je hoe je moet intekenen? Dan zet je dus de optie "snap to road" uit, zodat je ook paden kan tekenen die niet op de kaart staan, waar de meeste ruiterpaden onder vallen.
[***] schreef:Chouchou schreef:Weet je hoe je moet intekenen? Dan zet je dus de optie "snap to road" uit, zodat je ook paden kan tekenen die niet op de kaart staan, waar de meeste ruiterpaden onder vallen.
Ja, dat weet ik inderdaad, maar waar bos is is het gewoon een groen vlak. Wat er aan lijnen in staat is fietspad ed, maar dus echte bospaadjes zie ik niet .. Wilde het eens proberen voor 'onbekende' paadjes en dat ik dan zeker terug geraaktemaar dat lijkt het dus niet te worden.. Tenzij ik dus iets verkeerd zie of doe
__Nicky schreef:Daarom moet je ook een ruiterroutekaart of ruiterenenmennen.nl ernaast houden en dat overtekenen
Vivat schreef:Hier doet Endomondo het 'thuis' wel maar als we naar het bos gaan niet dan pakt ie allemaal rare stukken mee in het begin waar we nooit zijn geweestOok dwars over gebouwen en kassen heen enzo echt heel erg raar en jammer want zo kan ik dus nog niet zien hoeveel km's we hebben gereden.
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?