Alleen staat er dan naast jouw blauwe lijn die je aan het rijden bent nog een rode lijn in het scherm; dat is de lijn die je vooraf heb ingetekend en kunt gaan volgen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen staat er dan naast jouw blauwe lijn die je aan het rijden bent nog een rode lijn in het scherm; dat is de lijn die je vooraf heb ingetekend en kunt gaan volgen.
Maar dan moet je wel internet constant aan hebben denk ik? Want anders krijg je geen kaartje toch? Of zit ik verkeerd?
Chouchou schreef:Weet je hoe je moet intekenen? Dan zet je dus de optie "snap to road" uit, zodat je ook paden kan tekenen die niet op de kaart staan, waar de meeste ruiterpaden onder vallen.
maar dat lijkt het dus niet te worden.. Tenzij ik dus iets verkeerd zie of doe
Ook dwars over gebouwen en kassen heen enzo echt heel erg raar en jammer want zo kan ik dus nog niet zien hoeveel km's we hebben gereden.[***] schreef:Chouchou schreef:Weet je hoe je moet intekenen? Dan zet je dus de optie "snap to road" uit, zodat je ook paden kan tekenen die niet op de kaart staan, waar de meeste ruiterpaden onder vallen.
Ja, dat weet ik inderdaad, maar waar bos is is het gewoon een groen vlak. Wat er aan lijnen in staat is fietspad ed, maar dus echte bospaadjes zie ik niet .. Wilde het eens proberen voor 'onbekende' paadjes en dat ik dan zeker terug geraaktemaar dat lijkt het dus niet te worden.. Tenzij ik dus iets verkeerd zie of doe
__Nicky schreef:Daarom moet je ook een ruiterroutekaart of ruiterenenmennen.nl ernaast houden en dat overtekenen
Dat zijn dan de bospaden toch? Cool 
)
Vivat schreef:Hier doet Endomondo het 'thuis' wel maar als we naar het bos gaan niet dan pakt ie allemaal rare stukken mee in het begin waar we nooit zijn geweestOok dwars over gebouwen en kassen heen enzo echt heel erg raar en jammer want zo kan ik dus nog niet zien hoeveel km's we hebben gereden.
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Met mijn vorige mobiel kon ik gewoon geen endomondo, heel slecht bereik en als hij bereik had was het altijd maar kort en viel die weer weg. Met nieuwe mobiel totaal geen problemen. Dus misschien dat het bij jou ook ligt aan de mobiel en dat de gps het moeilijk heeft om de juiste locatie te pakken?

Niets moet

Heb de kaart van ruiterenenmennen ook uitgeprint en daar de route op getekend dus kan daar ook op checken. Het is ook gewoon in de buurt dus verdwalen zullen we niet, maar ben toch benieuwd

Laatste stuk ons ook niet aan de vooropgestelde route gehouden om wat eerder terug te zijn. Maar was leuk (buiten [***]'s onmogelijke stopmomenten en die paar bokken
)