Hier was het net heel slecht, nu een waterig zonnetje. Ze zullen ongetwijfeld wat zenuwachtiger zijn maar dat is meestal prima te rijden dus ik waag het er op
Waratje
Geplaatst: 27-10-13 11:19
Hier nu wel droog, maar heel veel vlagerige wind. Ik ben niet zo'n fan van rondvliegende takken, dus ik denk niet dat het wat wordt vandaag.
Henkje
Geplaatst: 27-10-13 11:41
Hier nu droog. Dus even kijken wat we gaan doen.. De katten jagen op vallende blaadjes, hihi
ik heb gisteren een lekkere rit gemaakt met gipsy. Op eengegeven moment kwamen we een tractor tegen, dat was de eerstekeer voor haar. Ze keek wel een beetje maar verder niets. Tot dat die tractor net voordat we voorbij waren kei hard weg reed. Dat was toch wel een beetje spannend en ze verschoot een beetje. vandaag wil ik eigenlijk ook nog een rondje gaan rijden. nu het nog kan Ik ga van de week een masseur bellen voor haar. ik heb namelijk het idee dat ze in haar hals een beetje vast zit. Heb niet het idee dat het iets in haar rug is want onder het rijden wil ze wel gewoon lang en laag lopen, alleen het buigen zit er niet in.
Ik ben gisteren nog lekker met yentle op pad geweest in de namiddag, vanmiddag weer werken tot morgenvroeg dus wie weet morgenmiddag nog rijden. Ze wordt weer wat energieker met dit herfstige weer !
Ga vanmiddag naar de wei . niet rijden maar even uitwaaien. Eikels bij elkaar harken. Ze hebben zich er letterlijk tegoed aan gedaan dat ze ze nu gewoon laten liggen. Dus nu maar uit de weg ruimen. Kunne de bladeren ook beter wegwaaien.
Ook hier nu een waterig zonnetje, maar ik heb vanmorgen maar in de bak gereden. De regen kwam niet van boven, maar van de zijkant met die harde wind. Aangezien ik zo nog moet werken, had ik niet zo'n zin om me drijfnat te laten regenen.
Hier niet gereden, maar wel lekker in de wei de eikels en bladeren opgeruimd. Heerlijk met zonnetje erbij. Begint hier nu pas weer wat duisterder te kijken.