Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:S_imonee schreef:Ging op zich wel goed Joyce. Ze heeft nu ijzers he. Daar loopt ze wel prima op, maar die stenen blijven vervelend. Kan misschien ook wel komen door de hevige regenval van de afgelopen dagen. Jep zag allemaal van die sporen dat het water naar beneden liep zeg maar.
Oh Havelte. Daar wil ik ook graag nog een keer naar toe met paard! Een paar jaar geleden ben ik daar wel met mijn fjord geweest met een heleboel andere fjorden! Erg leuk was dat!
Volgende maand mag ik daar fotopgraferen tijdens een fotomeeting
Toevallig de 17de? Dan ben ik er ook als fotograaf. Als je naar Havelte komt pb me dan kunnen we misschien met z'n 3en.
Vandaag weer een rondje doen nog geen idee waar heen maar niet zo lang denk ik hebben gisteren les gehad en zijn flink aan het werk gezet.
Leuke routes weeren foto's uiteraard
NienkeV1994 schreef:Die van mij valt bijna iedere rit meerdere keren uit, als ik een foto wil maken, een appje krijg, mail, tweet, iedere notificatie eigenlijk, en dan ook nog zonder dat ik iets doe of iets binnen krijg. Heel irritant. Ik rijd toch meestal met Cis en haar telefoon doet het wel gewoon goed, dus ik zet mijn Endomondo eigenlijk nooit meer aan en neem haar afstand en tijd gewoon over
Sparky10 schreef:hier valt die geloof ik niet uit de endomondo als ik een foto maak dan zet ik hem voor de zekerheid weer even op play
__Nicky schreef:Ik zal wel even een uitleg geven![]()
Dit kan volgens mij alleen op de pc. Je begint met de route uitzetten op http://www.ruiterenmennen.nl. Dan ga je naar Endomondo --> Routes --> Create route. Geef je route een naam en klik ''snap to road'' boven het kaartje uit (anders pakt ie alleen wandel/fietspaden). Nu zet je het kaartje van ruiterenmennen er naast en ga je tekenen. Letterlijk tekenen want ik zoek altijd het punt 'tussen die donkere boom en die lichtere boom' en 'langs het veld tot dat bosje'
Vervolgens ga je op je paard zitten en klik je Endomondo aan. Je gaat naar het menu --> Routes en daar kan je je ingetekende route vinden. Klik hem aan en druk op 'volg route'. En voila, op de kaart verschijnt de route die je alleen maar hoeft te volgen.
JoycexEnya schreef:__Nicky schreef:Ik zal wel even een uitleg geven![]()
Dit kan volgens mij alleen op de pc. Je begint met de route uitzetten op http://www.ruiterenmennen.nl. Dan ga je naar Endomondo --> Routes --> Create route. Geef je route een naam en klik ''snap to road'' boven het kaartje uit (anders pakt ie alleen wandel/fietspaden). Nu zet je het kaartje van ruiterenmennen er naast en ga je tekenen. Letterlijk tekenen want ik zoek altijd het punt 'tussen die donkere boom en die lichtere boom' en 'langs het veld tot dat bosje'
Vervolgens ga je op je paard zitten en klik je Endomondo aan. Je gaat naar het menu --> Routes en daar kan je je ingetekende route vinden. Klik hem aan en druk op 'volg route'. En voila, op de kaart verschijnt de route die je alleen maar hoeft te volgen.
Ik heb even gekeken maar mijn plaats staat er niet bij
Jaan81 schreef:Sparky10 schreef:hier valt die geloof ik niet uit de endomondo als ik een foto maak dan zet ik hem voor de zekerheid weer even op play
Als je endomondo weer op play kan zetten, is hij dus uitgevallen. Anders zie je alleen de pauzeknop in beeld
Vanochtend heerlijk gelest met t fjordenvriendje! Hij leert waanzinnig snel en zo werkwillig, geweldig! Ben weer in de bak bij de juf geweest, dus gelijk een ritje ervan gemaakt.
Alleen vergeten in de bak m op pauze te zetten, dus nu eerst even aanpassen
Jaan81 schreef:Nou, das niet helemaal waar. Hij gaat wel verder waar je was en verbindt dat punt met waar je was, maar die verbinding is hemelsbreed, dus pakt niet jouw gereden route.
Lekker chouchou! Het was idd niet heel koud. Ik had vanochtend met lessen gewoon m'n winterjas aan, maar toch spijt van. Had t al warm toen ik daar aankwam. Zweet op m'n rik!