Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 20:08

Ritje is hier doorgegaan :) [***] liep slecht -O-
Had 2 ritten niet geschud met het andere hoofdstel & neusnetje dus dacht het gevonden te hebben, maar niet dus :( En verder liep hij echt niet goed op de harde/grindpaden .. draven was helemaal geen optie en zelfs stappen ging hij soms helemaal op de kant lopen .. Maarja, we waren onderweg dus toch maar rustig de rit afgemaakt en proberen te genieten :)

Afbeelding

[RIJ-ITP] [***]-Oortjes!

Vrijdag staat terug een ritje gepland, ben benieuwd of het hem dan beter gaat. Stomme is dat ik niet weet waaraan het licht .. last van het harde op zich? Of gewoon last van zijn voeten (nog steeds wennen aan ijzerloos). Vrees dat ik toch eens aan de hoefschoenen ga moeten, maar moet eens uitzoeken of je daar ook kan testen ofzo, want dat kopen om dan geen verschil te merken vind ik ook maar niks..

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:07

Jaan81 schreef:
Jammer dat ik er nog steeds niet achter ben hoe ik nu de foto's via mijnalbum kan plaatsen, want heb leuke foto van het strand vanmiddag. Gelijk mooi voorbeeld hoe anders het iedere keer weer is ;)
Heb een lekker rondje gemaakt, bijna 9,5km in bijna 1,5uur. Denk 70% gestapt. Durf nog niet fanatieker/harder/langer te rijden. Hij blijft schommelen met z'n gestel.

gebruik de bokt upload, dat is veel makkelijker.
Typ je bericht in, dan heb je meerdere knoppen onderaan:
versturen, voorbeeld, sla klad op, upload.
Klik op upload, upload een afbeelding/foto.
druk op save als de foto geiupload is.
klik daarna de foto aan, de foto (code) verschijnt in je bericht.

voorbeeld:
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:11

Afbeelding
Even proberen hoor...

Jaan81

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:12

Gelukt!! Thanks!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:14

Wauw wat een gave foto, heeft wel een mysterieus effect zo met die mist. :D

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:33

Volgens mij heb ik nog geen respons gehad op de vraag of er weer een april challenge was?? Hoe kun je die vinden op endomondo??

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:37

Gave ritten komen er weer voorbij zeg!
Ik kom ook weer even om de hoek kijken hier. Erg druk gehad met van alles en nog niks hihi.

Ik ben daar ook wel benieuwd naar Suzan_bobar.. Ik heb van maart ook geen challenge kunnen vinden.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:41

Thx voor de tip naskapower.

Bij deze een oortjes foto van mijn knollie hihi

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:45

Heb ook geen idee of er een aparte aprilchallenge is :n

Mooi deflin!

Edit; oh, en Jaan natuurlijk. Echt prachtige foto! :j

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:46

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 21:58

Mooie foto's!

Volgens mij was de februarichallenge de eerste challenge specifiek voor 1 maand, en heeft iemand anders er één gemaakt voor maart, maar niet zo onder de aandacht gebracht en ook niet-bokkers zaten erin. Dus, als je een april challenge wil, kan je hem ook zelf maken :D Maar het is dus niet een standaard iets dat per se bij deze challenge hoort.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:00

Simone je hebt je account afgeschermt. Nu kan ik je rit niet zien. Ben heel benieuwd naar de Lemelerberg rit. Wil daar zelf nog graag een keer rijden, maar ben bang dat de route niet duidelijk aan gegeven staat,.... Wat is jou ervaring?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:00

Suzan_bobar schreef:
Simone je hebt je account afgeschermt. Nu kan ik je rit niet zien. Ben heel benieuwd naar de Lemelerberg rit. Wil daar zelf nog graag een keer rijden, maar ben bang dat de route niet duidelijk aan gegeven staat,.... Wat is jou ervaring?

Je kan de route vooraf intekenen in Endomondo, dan hoef je alleen het lijntje te volgen, heel makkelijk :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:07

En dan wijst Endomondo de weg? Hoe weet ik van te voren waar je rijden mag?

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:27

Ik MOET even een foto van gisteren spammen... Gisteren met 2span trekpaarden mee gedaan aan een gezelligheidsrit. Was erg leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Helene83 op 07-04-15 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:30

Wow, die eerste is echt super! Echt iets voor aan de muur vind ik!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 22:44

Wauw prachtige foto's van die trekpaarden, en ook de andere oortjes, heerlijk!

Ik heb gister in de les een beetje close-encounter gehad met de nieuwe bakbodem en dat was niet zo zacht als ze beweerd hadden dat het zou zijn :+
Mede daardoor, plus tijdgebrek en ook nog eens zijn vervelende gedrag de laatste tijd zet ik het buitenrijden weer even op een laag pitje..

Blijf wel lekker meelezen hier en zodra we weer lekker kunnen rijden ga ik weer actief meekletsen, maar soms gaan jullie nogal hard :')

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:00

Suzan_bobar schreef:

Oh echt? Ik dacht dat ik hem openbaar had. Oepsie.

Edit: Nu dan? Heb het even aangepast.

Ik vond het op zich wel duidelijk aangegeven. Er staan van die witte paaltjes met een hoefafdruk erop.
Wij hadden alleen het laatste stukje een paaltje gemist haha.
Het enige nadeel vond ik de paden. Daar lagen super veel stenen op. Niet alle stukken, maar wel veel.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:06

[***] schreef:
Ritje is hier doorgegaan :) Cobe liep slecht -O-
Had 2 ritten niet geschud met het andere hoofdstel & neusnetje dus dacht het gevonden te hebben, maar niet dus :( En verder liep hij echt niet goed op de harde/grindpaden .. draven was helemaal geen optie en zelfs stappen ging hij soms helemaal op de kant lopen .. Maarja, we waren onderweg dus toch maar rustig de rit afgemaakt en proberen te genieten :)

[ Afbeelding ]

[RIJ-ITP] Cobe-Oortjes!

Vrijdag staat terug een ritje gepland, ben benieuwd of het hem dan beter gaat. Stomme is dat ik niet weet waaraan het licht .. last van het harde op zich? Of gewoon last van zijn voeten (nog steeds wennen aan ijzerloos). Vrees dat ik toch eens aan de hoefschoenen ga moeten, maar moet eens uitzoeken of je daar ook kan testen ofzo, want dat kopen om dan geen verschil te merken vind ik ook maar niks..

ik zweer bij die dingen , heb de cavallo hoefschoenen wel met inlegzolen en neopreen omslagbandage , maar hij loopt als een zonnetje :)

SuperAssie schreef:
Wauw prachtige foto's van die trekpaarden, en ook de andere oortjes, heerlijk!

Ik heb gister in de les een beetje close-encounter gehad met de nieuwe bakbodem en dat was niet zo zacht als ze beweerd hadden dat het zou zijn :+
Mede daardoor, plus tijdgebrek en ook nog eens zijn vervelende gedrag de laatste tijd zet ik het buitenrijden weer even op een laag pitje..

Blijf wel lekker meelezen hier en zodra we weer lekker kunnen rijden ga ik weer actief meekletsen, maar soms gaan jullie nogal hard :')

wat zonde :(

S_imonee schreef:
Suzan_bobar schreef:

Oh echt? Ik dacht dat ik hem openbaar had. Oepsie.

Edit: Nu dan? Heb het even aangepast.

Ik vond het op zich wel duidelijk aangegeven. Er staan van die witte paaltjes met een hoefafdruk erop.
Wij hadden alleen het laatste stukje een paaltje gemist haha.
Het enige nadeel vond ik de paden. Daar lagen super veel stenen op. Niet alle stukken, maar wel veel.

echt ? man lijkt op de fotot's die ik er veel van zie helemaal niet zo met de stenen ? hoe deed mata dat ?

mooie foto's allemaal , ik vergeet die app steeds aan te zetten haha geniet teveel whaha nee rij ook niet echt grote ritten momenteel , mijn vaste rijvriendin haar paard kan niet meer bereden worden hoefkatrol :( en alleen laden is bij sparky echt een ehm challenge op zich helaas, ....komt vast ooit goed ... haha

op het landgoed rijden we meestal ff een rondje mja is ook niet bijster veel haha
Afbeelding

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:12

Wauw gave foto's met die trekpaarden! Idd, die eerste is echt om in te lijsten!

Nu zie ik het Simone! Ziet er uit als leuke rondje. :j
Paadjes met stenen zijn best vervelend. Gelukkig heb je die in Havelte niet zoveel.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:16

Ging op zich wel goed Joyce. Ze heeft nu ijzers he. Daar loopt ze wel prima op, maar die stenen blijven vervelend. Kan misschien ook wel komen door de hevige regenval van de afgelopen dagen. Je zag allemaal van die sporen dat het water naar beneden liep zeg maar.

Oh Havelte. Daar wil ik ook graag nog een keer naar toe met paard! Een paar jaar geleden ben ik daar wel met mijn fjord geweest met een heleboel andere fjorden! Erg leuk was dat!
Volgende maand mag ik daar fotograferen tijdens een fotomeeting :D

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:58

schuift ook aan..
zojuist geïnstalleerd en morgen voor het eerst gebruiken, ben benieuwd.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:11

Wauw gave span paarden ! Echt een plaatje die eerste foto.

Oeh wat vervelend assie, dus toch geen verende bodem. Verder nog wel heel?

Succes Elena !

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:29

S_imonee schreef:
Ging op zich wel goed Joyce. Ze heeft nu ijzers he. Daar loopt ze wel prima op, maar die stenen blijven vervelend. Kan misschien ook wel komen door de hevige regenval van de afgelopen dagen. Jep zag allemaal van die sporen dat het water naar beneden liep zeg maar.

Oh Havelte. Daar wil ik ook graag nog een keer naar toe met paard! Een paar jaar geleden ben ik daar wel met mijn fjord geweest met een heleboel andere fjorden! Erg leuk was dat!
Volgende maand mag ik daar fotopgraferen tijdens een fotomeeting :D

Toevallig de 17de? Dan ben ik er ook als fotograaf. Als je naar Havelte komt pb me dan kunnen we misschien met z'n 3en.

Vandaag weer een rondje doen nog geen idee waar heen maar niet zo lang denk ik hebben gisteren les gehad en zijn flink aan het werk gezet.

Leuke routes weer :) en foto's uiteraard

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:41

Suzan_bobar schreef:
En dan wijst Endomondo de weg? Hoe weet ik van te voren waar je rijden mag?

Je ziet dan in het kaartje een blauwe leen en die kan je volgen. Hij zegt niet "nu linksaf slaan" hoor :P Vanaf ruiterenenmennen kan je de paden zien en die moet je dan een beetje creatief overtekenen.