Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:[***] schreef:
Dat maak ik mezelf ondertussen ook wijs
Ik geloof dat ik niet gauw aan jouw snelheden ga komen...
Stapt hij ook zo langzaam of sta je veel stil?
Je zou het dus een talent kunnen noemen!
JoycexEnya schreef:Macha: leuk rondje on zuidwolde heen :p ik ga morgen weer een groter rondje doen van ong 20 km.
Mijn kleine rondjes zijn 3 tot 5 km
Gemiddelde ronde 10 tot 15 km
En grotere ronde is vanaf 15 km
Ik heb mijn doel behaald voor deze challengeGa nu voor de 1200 km voor 1 augustus 2015 .
[ [url=m/TyQWFc.png]Afbeelding[/url] ]
Jaan81 schreef:Oef, ben wel jaloers op jullie heerlijke, lange paasritten hoor...! Hier alleen gister kort rondje gemaakt met m'n fjordenvriendje. Voor de rest zaten de dagen al helemaal vol.
Die beelden van de actionhelmcamera zijn prima zeg! Leuk!
[naam], heerlijk dat je knappe [***] weer zo lekker gaat nu.
Ik ga vanmiddag nog een lekker rondje strand pakken. Hopelijk zet t weer door en wordt t lekker zonnig. Beetje vitamine D opdoen en zo.
Jaan81 schreef:Oef, ben wel jaloers op jullie heerlijke, lange paasritten hoor...! Hier alleen gister kort rondje gemaakt met m'n fjordenvriendje. Voor de rest zaten de dagen al helemaal vol.
Sabine, heerlijk dat je knappe Cobe weer zo lekker gaat nu.
Ik ga vanmiddag nog een lekker rondje strand pakken. Hopelijk zet t weer door en wordt t lekker zonnig. Beetje vitamine D opdoen en zo.
JoycexEnya schreef:Jaan81 schreef:Oef, ben wel jaloers op jullie heerlijke, lange paasritten hoor...! Hier alleen gister kort rondje gemaakt met m'n fjordenvriendje. Voor de rest zaten de dagen al helemaal vol.
Sabine, heerlijk dat je knappe Cobe weer zo lekker gaat nu.
Bedankt nou indd zeg, jij kan lekker naar het strand zou ik zoooo graag een keertje willen
booster schreef:JoycexEnya schreef:Macha: leuk rondje on zuidwolde heen :p ik ga morgen weer een groter rondje doen van ong 20 km.
Mijn kleine rondjes zijn 3 tot 5 km
Gemiddelde ronde 10 tot 15 km
En grotere ronde is vanaf 15 km
Ik heb mijn doel behaald voor deze challengeGa nu voor de 1200 km voor 1 augustus 2015 .
[ [url=m/TyQWFc.png]Afbeelding[/url] ]
ik kan deze niet vinden (?).
[***] schreef:Cobe niet.. gelukkig heeft hij wel zo'n uitstraling dat de paarden zich doorgaans aan hem aanpassen![]()
Maar neen, zo echt met zeg maar endurancepaarden of hittepitjes of een echte groep is gewoon niet fijn.. op een bepaald moment kan hij gewoon echt niet meer volgen en jammer genoeg wordt hij dan boos en dat vind ik dan niet zo leukDus we gaan vaak gewoon alleen op pad of met stalgenootje met wiens paard het super klikt. En heb nog wat mensen op stal die binnenkort eens hun 'eerste' buitenrit willen maken (jong paard, nieuw paard, dat soort dingen) en daar is hij dan wel weer ideaal voor. En ik zeg maar zo : je krant kunnen lezen of je kunnen omkleden op buitenrit is ook zo slecht nog niet
![]()
(wil toch werken naar trektochtachtige dingen, binnenkort kijken voor en oefenen met zadeltassen etc, is toch ook discipline apart
)