Dus dar houden jullie nog tegoed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja89 schreef:Ik zak even terug in meeleesmodus. Mama is vanochtend opgenomen in het ziekenhuis en vanmiddag heeft mijn oude hond een toeval gehad. In de tussentijd nog wel met de pony naar de Veluwe geweest, maar op de terugweg wilde hij ineens niet meer laden grrr.
Tot snel!
Sonja89 schreef:Ik zak even terug in meeleesmodus. Mama is vanochtend opgenomen in het ziekenhuis en vanmiddag heeft mijn oude hond een toeval gehad. In de tussentijd nog wel met de pony naar de Veluwe geweest, maar op de terugweg wilde hij ineens niet meer laden grrr.
Tot snel!
Tot snel!
Dat is wel een beetje veel op je bordje in 1 dag. Sterkte!
Tot snel!
. Tegen herder gezegd even de honden aan de kant en toen met lood in mijn schoenen er tussen door. Wat was mijn Nelleke toch braaf en rustig. Ze heeft geen stap verkeerd gezet en vond het nog leuk ook. Weer een grote drempel overwonnen.
. Nu moet ik wel zeggen dat ze schapen altijd aan het zoeken is als we rondje hei maken. Ze blijft ernaar kijken tot ze uit het zicht zijn. Het was weer genieten.