Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:14 uur is voor de meesten best veel denk ik? In januari had ik 13 uur. De kilometers en hoogtemeters zijn vast wel haalbaar.
Na wat twijfel door vorst vanochtend, vanmiddag echt genoten in de zon op het DwingelderveldMerk wel dat het verharen Lilly ontzettend veel energie kost. Alle ritjes gaan op ons dooie gemakje en zit weinig tempo in momenteel.
[ Afbeelding ]
pinkie87 schreef:Cchanny schreef:Zal morgen even kijken of ik deze combinaties zo kan makenheb vandaag 10km op het strand gereden (hoe vlak wil je het hebben) maar heb toch 230 hoogte meters gehad. Ik ben heel benieuwd hoe ze zit meten
nooohhh heb je mij gewoon thuis gelaten hahaha
Caily schreef:Ik heb in januari 118km en 114hm gereden. Die dijken op en af hier helpt dus geen drol
pinkie87 schreef:
rollyjogered schreef:wat een leuke uitdagingen! ik vind het altijd leuk als er meerdere kleine doelen zijnvind het wel jammer dat de uitdagingen van relive zelf dingen gebruikt die gebruikers niet kunnen doen. zoals “upload 5 foto’s” of “doe een activiteit voor 7 uur s ochtends of na 9 uur s avonds”. dat zou wel leuk zijn op lange zomeravonden
hier nog niet zo actief dus ik ga er ook niet vanuit dat we een uitdaging gaan halen.paard is wel stukke beter na een behandeling op de kliniek en 3 weken medicijnen, maar ik wil haar gewoon niet rijden totdat de medicatie voorbij is. nog 3 weken en we kunnen gaan opbouwen voor ons doel van de zomer: rijden naar de top van de berg
SjonnieZ schreef:Ik ga voor nr 2 en 3. Iedere dag 14 km is voor mij echt niet haalbaar dus die pas ik even.
Paardlief zit dan eindelijk weer echt in de lift. Dus een wekelijkse buitenrit is weer mogelijk. Met wat wandelen erbij kom ik hopelijk aan m’n uren en aantallen activiteiten.