Voorspelde leugenradar gisteravond nog dat het vandaag vanaf een uur of 1 zou gaan regenen hier, vanmorgen was het opeens weer helemaal anders (ohhh wat een verrassing

Het oorspronkelijke idee was dat we vandaag naar restaurant ijgenweis zouden gaan rijden. Een rit van ongeveer 20 km. Maar omdat de route van gisteren toch vrij lang was, en we morgen een flinke rit hebben naar Lhee, besloten we zelf broodjes mee te nemen, en in het bos te gaan picknicken tijdens een wat kortere rit. Dit keer gingen we naar het noordelijke deel van het bos, en volgde een deel van de rode en de oranje route.
We waren nog maar net in het bos, als Katinka in een modderige plas stapt.. He bah zeg ik, terwijl ik de modder op mijn hand voel landen.. Naast mij hoor ik gevloek, en niet begrijpend waarom kijk ik opzij..

Oeps.. euhh sorry Wendy.. Ja ik weet dat je net gedoucht hebt... Haar reactie op mijn vraag waarom ze zo`n vies shirt aan had getrokken

Omdat de honden nog erg moe waren van gisteren (en de dagen daarvoor

Hier was het nog bijna mooier dan gisteren..

Elkaar op de foto zetten hahaha

Als ik zeg mooie omgeving, dan bedoel ik MOOIE omgeving

Nog een voordeel dat Wendy er is, naast alle blunders die ze maakt waardoor het schrijven van het verslag zo veel makkelijker is, is dat Gerard en ik nu samen op de foto kunnen

Net buiten het heidegebied was het tijd voor een broodje met warme yoghurtdrank

Tijdens het tweede deel van de rit heeft Gerard de livestream aangezet zodat jullie konden meegenieten met ons. Helaas is de verbinding zo midden in het bos verre van ideaal, maar ik hoop dat jullie er toch wat van mee konden krijgen. Wel grappig, toen ik Wendy sprak voordat ze hier was, gaf ze de opmerking dat Gerard dat streamen toch wel erg leuk vond.. Tijdens de stream van vandaag, die ruim 45 minuten duurde, heeft Wendy jullie ongeveer 30 minuten vermaakt

Wendy in actie:

Katinka liet nog even zien wat ze met de honden deed gisteren:

Tijdens een van de poorten waar we doorheen moesten, Gerard als echte heer het hek openend..

Het laatste deel van de rit, we werden een beetje melig

En toen waren we weer bij de wagen.. Weer een droge rit, bij een graad of 20.. Genieten met de broek aan!! Daarna ging het lichtje wel een beetje uit..

Gelukkig kwam Yvonne met lekkere koffiebroodjes, en kwam er weer wat leven in ons. Het was ondertussen wat gaan regenen, maar als ik lekker in de kar zit maakt me dat echt helemaal niets uit..
Daarna dus lekker uit eten geweest, en nu maar een beetje op tijd naar bed..
Morgen eerst met de wagen door Diever om de COOP die daar zit te overvallen en onze voorraad levensmiddelen en drank weer wat aan te vullen, om daarna richting Lhee te gaan