Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mexx93 schreef:[ Afbeelding ]
Dit waren wij! Ik zit op de pony. We waren in het begin een beetje huiverig voor de galop, aangezien het paard van mijn stalgenootje (25 jaar alweer!!) enorm op de kletter kan gaan en mijn pony een leuke rodeo bok show kan laten zienmaar... het ging super goed! De terugweg was wel wat minder, ruim een uur moeten wachten voordat de tractor ons kwam lostrekken... Op FB stond overigens dat als je een bus had bij het bezoekerscentrum mocht parkeren, maar eenmaal daar aangekomen moesten we gewoon het veld op. Paardjes waren toen helemaal natgeregend en koud aan het worden
We wilden ze liever niet lang op de trailer laten staan, worden ze erg ongeduldig... De rit zelf was echter super vet, was onze eerste keer!
2,5 uur hebben we gereden
Jets schreef:Blingh schreef:Die links die er bij staan zijn allemaal fotografen van vandaag. Amanda Melchior was er zaterdag ook toch?
Klopt, maar je bent er vrij in hem aan te vullen hoor. Ik reed vandaag dus heb van die fotografen de kaartjes gevraagd
Jets schreef:Just_Sannee schreef:Petro van den herik fotografie kan ik niet vinden trouwens op internet
Klopt, die had alleen zijn email adres op t kaartje staan. Kan je gewoon mailen met beschrijving
xLianneZorro schreef:Jeajjj eerste fotos inderdaad binnen, wat was het leuk zeg!Reed met Jets en Shirley.
Dit waren wij
[ Afbeelding ]