Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:02

Wellicht wil ik dan over een tijdje wel eens aansluiten, vind het erg leuk om met paardlief op pad te gaan naar onbekende plekken!

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:03

Die definitie van buitenrijden lijkt me helemaal juist Maya :)

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:30

Vandaag weer eens een buitenrit gedaan van zo'n 18 km. Nu sta ik weer lekker op plaats 6! Werkt eigenlijk wel motiverend zo :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:42

Ik ga gelijk kijken hoe je heet haha. Even mijn concurrentie bekijken <<)
18km is echt veel trouwens! Hoe lang ben je dan onderweg ongeveer?

Ik moet nog 2 km om van plek 25 naar 24 te gaan... Morgen maar weer eens proberen :D
Vandaag een relaxed stapritje gedaan (ik zat er op hoor!). Hij had 2 dagen vrij gehad dus dan beginnen we terug rustig aan. Morgen weer volle bak ~~}>

_Maart_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:55

Nou, ik deed ook een poging tot een 'leuk' ritje... Zo kwamen we terug :+
Afbeelding

Ondanks dus de plensbui (geen enkele weersite had het voorspeld!!) toch heerlijk een 10km rondje gereden :)

Afbeelding

Zelfs stukje galop ging heerlijk rustig en we hebben een mooie gemiddelde snelheid gehaald, stiekem wel een beetje trots op poown dat ze me zo goed door die regen heeft meegenomen :o

Edit: wat een baggerkwaliteit, die printscreen van endomondo, hoe doen jullie dat via je mobiel? Printscreen maken en dan...?

Hoe lang je over 18km doet is maar net hoe snel je gaat ;) Ik zou het in 2,5 uur doen op dit moment, maar stap je heel veel zou je er minimaal 3 uur voor kunnen rekenen denk ik

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:00

Daarom vroeg ik ook of bak ook mee telde gewoon voor de zekerheid...
ga morgen weer naar buiten hihi

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:15

ik zet de printscreen eerst op facebook, daar ook geintresseerden en dan via facebook op bokt

hier vandaag in de bak gereden dus geen telling er bij

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:18

Dais_ schreef:
Ik ga gelijk kijken hoe je heet haha. Even mijn concurrentie bekijken <<)
18km is echt veel trouwens! Hoe lang ben je dan onderweg ongeveer?

Ben 2u30min weggeweest geloof ik. Wel erg rustig gereden, want mijn paard heeft het echt enorm warm in zijn wintervacht Hij moet nog geschoren worden.
En dan kwamen we nog een loslopend paard tegen dus daar zijn we ook even zoet mee geweest :D

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:28

Leuk om te zien hoe jullie rondjes er allemaal uit zien!

Ik kan alleen in het weekend rijden, dus bij mij gaan de kilometers momenteel niet zo hard. Ik heb afgelopen weekend ook geen buitenrit kunnen maken, dus ik zie dat ik alweer wat plaatsen ben gezakt, haha. (toch nog plaats 30 van de 140 ofzo, valt nog mee!)
Dit weekend maar weer eens lekker buiten gaan rijden, nu mijn eigen zadel weer gemaakt is. Hiervoor een paar maanden met een leenzadel gereden, maar die zit toch niet zo lekker als mijn eigen zadel, dus na een flinke buitenrit had ik altijd flink last van mijn kont. :P

Het rondje wat we regelmatig rijden: (deze is van 19 oktober)
Afbeelding

Weet iemand trouwens of je per se je internet moet hebben aanstaan om endomondo te gebruiken? De app vreet namelijk behoorlijk wat stroom en ik denk dat het al wat zou schelen als ik mijn internet uit zou zetten, maar ik weet niet of endomondo het dan nog wel doet.. Iemand hier dat wel eens uitgeprobeerd?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:32

_Eveline schreef:
Weet iemand trouwens of je per se je internet moet hebben aanstaan om endomondo te gebruiken? De app vreet namelijk behoorlijk wat stroom en ik denk dat het al wat zou schelen als ik mijn internet uit zou zetten, maar ik weet niet of endomondo het dan nog wel doet.. Iemand hier dat wel eens uitgeprobeerd?

Werkt prima zonder internet.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:33

Maart, Ohnee, helemaal verzopen door een stomme regenbui! := Wel lekker 10km gereden :j

RavenIris: :oo een loslopend paard tegengekomen := Is het wel goed afgelopen?

_Eveline, endomondo doet het bij mij niet zonder internet. Ik woon aan de grens en als ik te ver in België kom dan stopt endomondo er ook mee want dan heb ik geen internet meer (roaming staat uit). Op vakantie in spanje kon ik endomondo ook niet gebruiken.

Spatter, die printscreens zijn wel handig ja :j Jammer genoeg kan mijn telefoon dat niet :+ Oud beestje al haha :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:33

Hilli schreef:
_Eveline schreef:

Werkt prima zonder internet.

Heb jij wellicht je instellingen anders staan? Bij mij werkt het namelijk echt niet -O-

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:38

Je locatievoorziening moet aanstaan en daar heb je volgens mij internet voor nodig.
But correct me if i'm wrong

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:41

Die van mij gebruikt ook geen internet.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:41

Ik zou niet weten waar ik dergelijke settings kan aanpassen. Wel heb ik Endomondo Pro, maar ik weet niet hoe anders dat nog is t.o.v. de normale versie nu er ook de optie 'Upgrade' is en die kost maandelijks veel meer dan die paar euro die ik destijds eenmalig betaald heb voor de Pro-versie.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:45

Internet zorgt bij mijn telefoon er alleen voor dat ik een kaartje bij mijn route te zien krijg, ipv alleen een lijntje van waar je langs hebt gereden.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:46

Ik heb ook het idee dat het met internet nauwkeuriger is.. Maar ik kan me vergissen.. :=
Mijn telefoon (zonder internet) valt regelmatig halverwege de route uit en kan dan geen satellieten meer vinden :\

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:11

Hmm, toch maar gewoon internet aanzetten dus.. Grote kans dat ie waarschijnlijk anders geen satellieten meer kan vinden midden in het bos.

Maar ik zal het eerst eens uittesten met fietsen ofzo, misschien lukt het mijn mobiel ook wel zonder internet. :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-13 18:44

Ik rij zonder problemen zonder internet, endomondo is niet heel nauwkeurig (mijn bochten worden altijd afgesneden) maar met internet is het bij mij niet nauwkeuriger.
Ik heb vandaag 6 km gereden, Pas was nog wat fris door de wind maar het ging goed. Ben wel een beetje jaloers op de mensen die routes van 15+ km kunnen maken, neem aan dat jullie ook echt de natuur inkunnen of in ieder geval ruiterpaden hebben of niet?

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:45

Ik ben weer maar eens vergeten om de app aan te zetten tijdens het buitenrijden -O-

_Maart_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:47

@Mooney, ik maak ze wel, maar helaas geen natuur hier :n Gewoon saaie polderwegen met akkers ernaast... Begint nu wel aardig te vervelen ;p

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:52

Ik zat vanochtend voor mijn doen vroeg te paard: 7.50u gingen we op pad. Ongeveer 10km gereden en van alles wat! Gestartdoor de polder, toen bos, stukje strand mee gepikt, weer stukje bos en laatste stuk dan natuurlijk weer polder. Heerlijk!

Hoe staat het met mennen? Telt dat wel mee?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:57

Mennen lijkt me wel toch?

Ik baal dat het alweer zo vroeg donker wordt... Heb nu geen school maar wel tentamens dus ook geen tijd om dan even een x aantal km in het bos te gaan maken...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:35

Kan idd prima zonder internet gewoon locatievoorziening middels gps aanzetten dan is het geen probleem :) heb juist vaak in bos geen internet bereik meer maar gelukkig snapt ie via gps nog prima waar ie is 8-)

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:41

Net ook weer even gereden. Het was lekker weer zo metde wind! Helaas is vandaag de app ermee gekapt na 300 m... :( sinds mn nieuwe telefoon vaak last van helaas. Dus maar even handmatig de route ingetekend!
Leuke fotos en routes komen er langs! Ik zal ook eens wat routes en fotos bij elkaar zoeken.