Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tanja_dB schreef:Oke, dat is idd niet echt veel. Maar wel fijn dat je op loopafstand iig ruiterpad hebt, of niet?Je hebt een leuke pony trouwens, heb even in je profiel gespiekt.
MyrtheJ schreef:Tanja_dB schreef:Oke, dat is idd niet echt veel. Maar wel fijn dat je op loopafstand iig ruiterpad hebt, of niet?Je hebt een leuke pony trouwens, heb even in je profiel gespiekt.
Dankjewel! Het is zo'n 4 km naar het ruiterpad toe, dus met de ruiterpaden erbij maak ik een rondje van 10-12 km.
Maar ik ga verhuizen volgende maand, dan heb ik op 3 km afstand oneindig veel bos; utrechtse heuvelrug
dancer_ schreef:Ja, kan iemand.mij wat uitleggen of dat verplicht is? (met mennen.een.koetsiersbewijs)
de site van de SRR schreef:Waar is het Ruiter- en Koetsiersbewijs verplicht?
Het Ruiter- en Koetsiersbewijs is verplicht in de bossen van de gemeente Arnhem (tenminste de begeleider), de Amsterdamse Waterleidingbossen, het Goois Natuurreservaat, de bossen van de gemeente Soest en Landgoed Nienoord in de gemeente Leek.
ikke schreef:dancer_ schreef:Ja, kan iemand.mij wat uitleggen of dat verplicht is? (met mennen.een.koetsiersbewijs)
Ja, in zes gebieden in NL, zie de site van de SRR:de site van de SRR schreef:Waar is het Ruiter- en Koetsiersbewijs verplicht?
Het Ruiter- en Koetsiersbewijs is verplicht in de bossen van de gemeente Arnhem (tenminste de begeleider), de Amsterdamse Waterleidingbossen, het Goois Natuurreservaat, de bossen van de gemeente Soest en Landgoed Nienoord in de gemeente Leek.
http://www.srr-nederland.nl/