Grootste bullshit ever die ze je hebben verkocht Robijntje. Stel je voor dat je ineens met je auto moet uitwijken voor een vrachtauto die jouw weghelft opkomt, en je raakt de vrachtauto niet maar de boom naast de weg wel, dan is die vrachtwagen wel degelijk betrokken bij het ongeval!
Grr... soms.... terugbellen en een afspraak maken! Laat maar weten als ze je weer met een kluitje het riet in sturen.
Wow! Wat poedersuiker Robijntje!!! Ik zou ook zeggen, direct aangifte doen. En dit is wel een ongeval hoor, en zij zijn doorgereden, dat is strafbaar..
Zo robijntjah dat is heftig. Hoop dat je ze te pakken krijgt. Beterschap voor jou en je paard. Nelleke staat hier ook even stil. Moet nieuwe ijzers. Zit bij een nagel behoorlijke scheur en daar ga ik niet meer mee rijden.
jeetje robijntjah, heftig zeg. beterschap voor je paardje. hoe gaat het nu met je heup?
voor mij gaat er nu een lastige tijd aankomen. ik moet elke dag of van 9 tot 6 naar school of van 8 tot 5 naar stage. onze wei ligt erg afgelegen. Als het echt donker is kunnen we vrij weinig en ik mag/wil er dan ookniet alleen heen. Dat word voor mij dus weinig naar mn paard van de winter. Gelukkig staat ze wel 24/7 buiten en word ze super in de gaten gehouden. De eigenaar van de andere paarden heeft Zelfs aangeboden om, als ik dat wil, samen met mij in de avond te gaan. Maar toch voel ik me een beetje schuldig.
Dat heb ik dus ook Silver, ik ben van half 8 's ochtends tot 5 uur weg! Paarden staan erg afgelegen (zonder licht op de weg) en aangezien ik moet fietsen. Scheelt dat ik het vorig jaar ook al had, dus heb een minder schuldgevoel als vorig jaar