Weinig km s gemaakt afgelopen maanden. Sta zelfs maar op plek 53 ofzo. Aankomende periode heb ik meer tijd
Fangio
Geplaatst: 17-09-20 20:52
Ik kan het toch ook niet laten om nog even mooie foto's te plaatsen. Vandaag naar een natuurgebied op een dik uur rijden hiervandaan geweest, maar man wat was het daar mooi! Van de parking direct het ruiterpad op en 3,5u gereden zonder een weg oid tegen te komen. Hier gaan we zeker vaker eens heen
(met de pijltjes kan je doorklikken naar de oortjesfoto's)
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 17-09-20 21:22
Ik reageer ook maar weer eens!
Op 1 augustus kon ik nog even niks, met mijn 2 rijpaarden ga ik altijd samen weg maar 1 was herstellende van een blessure. De pony was eindelijk fit maar uitgeleend voor ponykampen bij een vriendin. Wel leuk voor haar.
Maar nu mogen ze alledrie weer, eindelijk! Ik sta net 52e maar geeft niet, we gaan er tegenaan!
Fangio je bent bij mij op het eiland geweest, mooi he de domeinen?
Ik rij ook niet altijd op mooie plekken hoor haha, soms met de trailer naar de domeinen. Met mennen in de polder, maar wel vaak over het fietspad langs de zee. Paar kleine bosjes die ik mee kan pakken.
Maar de polder kan ook mooi zijn.
Fangio
Geplaatst: 17-09-20 21:34
@ Gypsy, ik zie nu je naam in je profiel staan. Jij staat net een plekje boven mij in de paardrijden in zeeland challenge
Wij hebben ons eerste heen en weertje gedaan We mogen 20-30min stappen, dus dat was mooi. Alleen hij heeft ‘m niet helemaal goed gepakt, want we hebben echt alleen maar gestapt Ik moet zeggen, ik vond het wel spannend Maar hij liep goed. De komende 4 weken worden het dit soort ritjes of wandelingen. 2 dagen wandelen, 1 dag er op, 2 dagen wandelen, 1 dag er op, enz.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 18-09-20 17:32
gefeliciteerd kasmir!!! Ik hoop met je mee, ik snap wel dat je dat wil. Mooi bos en mooie oortjes!
Vanmorgen ondanks een klein technisch defect bij mn zus, een leuk ritje gehad. Ik heb zo gelachen , ik hoorde tijdens de galop opeens een gevloek achter me.... Ik stop, draai om en zie pony in galop op me afvliegen met mn zus er vloekend en wel nog op.
Niemand is gewond geraakt het was lachem gieren brullen haha!
Vandaag gewandeld met pony. De 5-15-25km van DEU2 daarmee afgerond . Nu alleen de 2x20 en 30 nog.... Nog ff kijken wanneer ik die kan doen. Vooral de 30 wordt bij ons lastig, mag nog niet over strand richting Katwijk of Zandvoort... Buiten dat dat echt heel saai is .
Petrichor
Geplaatst: 19-09-20 06:53
Kasmir schreef:
Ik hoop dit jaar wat meer kms te gaan maken .
[ [url=m/HEOtuB.jpg]Afbeelding[/url] ]
He jij bent Rianne!
Super leuk dat je nu in Zweden bent, daar kun je echt de mooiste ritten ooit maken!
MalaQ
Geplaatst: 19-09-20 17:44
Heerlijke foto's worden weer gepost!
Hier ook weer leuke ritjes erop zitten. Zit nog niet in de challenge, maar hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik wel meepost. Hopelijk word ik er binnenkort in toegevoegd
paddraigh
Geplaatst: 19-09-20 17:49
Vandaag weer tijdje natuurgebied gedaan.. Horloge moet nog updaten maar komt wel.. Twas best nog warm
Ik sta nu op plek 31, maar als het morgen op het land rustig is (geen maïs hakselaars) niet voor lang want morgen staat weer een lange rit op de planning!
paddraigh
Geplaatst: 20-09-20 12:40
Vind de challenge leuk.. Maar op welke plaats ik sta.... Vind het gewoon leuk te zien hoeveel km je rijd totaal. edit op de 9e plek
Tis heeeeeeeerlijk weer voor diegenen die gaan rijden veel plezier!
Ik sta op plek 87 Dit jaar wordt mijn doel vooral pijnvrij rondrijden en als ik de 15km haal en 3 gangen kan rijden dan ben ik meer dan tevreden Vandaag weer gereden. Rondje ontdekt, maar ik moest wel een stuk over een fietspad langs een drukke weg. Nu is hij super braaf, maar ideaal was anders. Ander deel ging over landweggetjes. Dat was een leuk stukje En Jim liep goed! Heel steady, oortjes er op en gaan. In stap dan Genieten!
Idd hoor! Genieten is het belangrijkste! Kan er ook niet van wakker liggen welke plek ik sta.. ga ook zeker geen extra km rijden om hoger te eindigen... Whaha zou wat zijn.