Je hebt 750 MB en daar de helft van gebruikt: 375. Gemiddeld gebruik je 300, maar door wat spelen met nieuwe functies iets meer verbruik. Endomondo is bij zo'n ruime bundel dan inderdaad geen probleem! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je hebt 750 MB en daar de helft van gebruikt: 375. Gemiddeld gebruik je 300, maar door wat spelen met nieuwe functies iets meer verbruik. Endomondo is bij zo'n ruime bundel dan inderdaad geen probleem!

maar goed in ieder geval uitgewaaid en hopenlijk vanaf morgen wat minder wind in ieder geval.

Chouchou schreef:__Nicky schreef:Ik ben van plan aankomende zondagochtend een ritje in het Amsterdamse bos te maken en 9 april rond het middaguur in Austerlitz. Iemand zin om mee te gaan?
Helaas geen beschikking over een trailer, maar als je zin hebt om eens hierheen te komen...Is maar 10 km verder dan Austerlitz!
NienkeV1994 schreef:Ik heb vandaag ook voor het eerst in zo'n anderhalve week weer een ritje gemaaktruim 14 km gereden
Mijn Endomondo werkt echter niet zo goed dus ik heb de afstand en tijd van Cis (Bontelisa) waar ik mee reed ingevoerd
. Tis vaak een wonder als hij het wel uithoud. Maar idd was een chill rondje
De paden vielen me ook nog best mee als je bedenkt hoeveel regen er gevallen is, de zon droogt weer goed! Merkte wel dat paard het ook gelijk weer een stukje warmer had, in vergelijking met de afgelopen dagen was het echt zomers!
Hier niet echt grote bomen op de paden, maar wel plekken waar doorgezaagde bomen aan weerskanten van het pad laten, dus denk dat alles wat omgewaaid is hier al opgeruimd is