Op een mooie maandag, niet al te vroeg in de ochtend want het was de eerste dag van mn verlof, denk ik ik neem mn knollie nog eens mee naar het strand, zo gezegd zo gedaan en terwijl ik naar de strandopgang rijd gaat me daar toch ineens een luchtalarm af. Ik weet niet wie er harder schrok, mn paard of ik
Was dus de eerste maandag van de maand om 12u en blijkbaar (het was me hiervoor nog nooit opgevallen) staat er bij de strandopgang dus zo'n paal. Nou ik weet wel waar ik op de eerste maandag van de maand niet meer ben om 12u hoor. Die dingen gaan echt loeihard als je er direct onder staat

. Ben ook weer terug van weekendje Veluwe
. Wat hebben we het heerlijk gehad! Super mooi weer en fijne ritjes! Vrijdagavond rondje 20km, zaterdag rondje 29km en zondag nog +/- 16km (horloge op verkeerde stand
). Ben echt jaloers op mensen die dit gebied hun achtertuin noemen! Heb nog op plek 6 gestaan in onze challenge, 5 net niet gehaald doordat diegene ook net een flinke rit had gedaan 

google zegt alleen maar dingen over gps problemen, maar dat is het niet. bij niemand kan ik kaarten zien...

Slechte paden kan ik ook weleens doen, keuze genoeg.
....(de eerste keer dat ze die zag waren ze doodeng natuurlijk)

.
.
. Onze groep is ook te klein voor groepsaccomodatie maar weer te groot voor een huisje of appartement. We gaan met iets van 9 volwassenen en 2 kinderen.