Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En jouw trekpaard loopt harder dan die van mij
Wat is het probleem dan?
En het was leuk
Heel rustig gereden, veel gestapt maar het was ook zo lekker weer! Toch ook aantal keer gedraafd en stukje galop en [***] heeft nergens last van gehad
Niet buiten adem, maar 1x hoesten en tot op het einde geen snot (en met afzadelen en proesten zat er ineens in 1 neusgat wat). Dus jeeej
Wel weer last van zijn headshaking, het wordt duidelijk lente 

Maar daar ga ik in ieder geval niet meer op hopen/actief naartoe werken, want elke keer als ik dat doe krijgt hij wel weer wat anders aan de hand
Dus desnoods maar gewoon zo, mijn doel is toch om trektochtjes te doen met 20/25 km per dag en dat kan ook best op deze manier
Tis nu zulk mooi weer en ze geven de komende dagen niet geweldig af, dus ga m nu snel ff poetsen en lekker rondje strand pakken. Goed begin van het weekend!
dus volgende week hopelijk weer het eerste rondje wandelen en dan opbouwen naar rondhobbelen 

Hij werkte zo fijn mee
In het begin een paar keer gehoest, verder veel gebriest (maar op zo'n ontspannen manier) en op het einde had hij wat snot maar niks kort van adem of buiten adem ofzo
Dierenarts/chiropractor komt langs om hem eens volledig te checken (nek, rug & bewegingen ed). Ben echt benieuwd!
Heb wel al de route gepland + pauzeplaatsen & overnachting
Wil de eerste keer een weekend doen (zaterdag & zondag, dus 1 overnachting) en in de buurt blijven .. gewoon als test 
ziet er goed uit! 
Dat is dus zeker iets om rekening mee te houden!