Ik vind het heerlijk om aan de longe te werken, gipsy snapt er alleen nog niet veel van we hebben dan ook nog geen afgezette bak dus het gebeurt nu nog gewoon in de wei. Ik moet zeggen dat ze het wel al beter doet, stap en draf gaat goed, galop daar wachten we nog even mee. Als we dadelijk een afgezette bak hebben ga ik ook meer grondwerken, dat vind ik echt heerlijk om te doen! Met mijn vorige paard heb ik daar zoveel mee bereikt met grondwerk.
Ik geloof je, maar ik heb nog zo veel te leren in de basis dat ik voorlopig nog niet aan longeren wil beginnen. Grondwerken lijkt me wel leuk om te doen gewoon omdat niet alles wat ik met mijn paard doe het doel moet hebben om beter te gaan rijden, het blijft toch iets wat ik doe als ontspanning.
Wel snel zijn Robijntjah, gisteravond hadden ze bij mij alleen nog de hele grote maten...
Oeh lekker een vrij dagje! Geisli ook, ben vanochtend even wezen checken of hij nog leefde na de heuveltraining... Maar zo te zien had HIJ geen spierpijn
Ja mijn rijconditie is ergens onder een struik gekropen denk ik. Nee, die ben ik verloren nadat ik 4 jaar geleden stopte met rijlessen om een veulen te kunnen kopen.
Leuk Robijntjah! Weet iemand of het mooi weer wordt dit weekend?
Ah, maar je conditie heb je zo wel weer terug. En dan ga je weer tegen je limiet aanzitten, maar dan zorg je er ten minste voor dat Geisli ook spierpijn krijgt.
Had eigenlijk voor vanmiddag een poging tot buitenritje in de planning, maar niet verwacht dat ik zo beroerd zou worden na behandeling fysio. Baal dus een beetje en hopelijk morgen ook nog een beetje redelijk weer.
Net terug van de film en moet zeggen : die is echt de moeite waard. Gewoon de echte realiteit. Zou er zo weer heen gaan. Morgen weer lekker met beestjes aan de slag.
Nee het is een hondje van iemand met een beperking en ze heeft gevraagd of ik hem wil 'trainen' haha, omdat zij zelf niet veel met hem kan doen en hij het erg leuk vind!