Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wel alleen tussen Noordwijk en Langevelderslag. Na 1 oktober mogen we ook weer langs Langevelderslag richting Zandvoort en na 1 november mogen we volgens mij zelfs langs Noordwijk richting Katwijk. Dat laatste is nieuw volgens mij
. Deze week uiteindelijk toch nog lekker gereden. Maandag naar strand, woensdag gewandeld buiten, donderdag klein rondje door de regen (soms moet je met zo’n gekke challenge
) en vandaag weer lekker rondje met stukje bos. En sta nog op plek 14, best trots!

evdpanne schreef:Deze week uiteindelijk toch nog lekker gereden. Maandag naar strand, woensdag gewandeld buiten, donderdag klein rondje door de regen (soms moet je met zo’n gekke challenge)

dus ik ga zeker aan de bak met buitenritten haha. Galoptraining is altijd leuker in het veld
dus heb beloofd om ze op sleeptouw te nemen als ik op pad ga.
Baal er ook wel van dat het alweer sneller donker is! Beperkt toch de mogelijkheden als je werkt tot 17u bijvoorbeeld. 

Ziet er uit als een mooie omgeving.
, hopelijk een snel en goed herstel en dan ook weer fijn op pad.
)

Blackberry28 schreef:Ja he, je kunt zoveel kanten op hier. Stond vroeger in Harmelen met mijn oude paard en 2 jaar geleden naar Zeist verhuisd en ben er zo blij mee. Moest altijd de trailer pakken naar het bos en nu kan ik lekker vanaf stal.
en voor mij nu lekker afwisselend :’)

.