Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:10

S_imonee schreef:
Heerlijke ritten weer allemaal!
Ik ben vandaag verdwaald... Wist het niet meer. Gelukkig zit er een kaart in Endomondo haha.
38 km gereden.. Was niet helemaal de bedoeling. Gelukkig hield paard het goed vol.
En ik heb de 1000 km bereikt in de challenge :') Niet op de manier die ik wilde, maar goed. We hebben het gehaald :') :=

Haha wow, aardig eindje uit de richting ja! Toch wel jammer dat je dan net niet helemaal door Echtensebos bent gegaan. Al was dan ook wel heel lang geworden.

Hier nog steeds keer in de planning om met Juul naar mijn huis te rijden. Perfecte reden om keer Echtensebos door te gaan. Maar dat komt eind van zomer wel.

S_imonee

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:36

Als je dan gezelschap wil.. hihi :o

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:39

Dan wil ik ook wel graag mee! :) Kan halverwege mooi aanhaken :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:44

Haha ik ga dan denk ik wel met de trailer hoor, want was mij iets te ver haha :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 19:48

Haha ja mijn plan ook om te paard naar Ruinen te gaan en dan trailer weer terug. Of andersom. Anders wordt mij (of eigenlijk Juul) ook wat te ver. Maar dan houden we dat in gedachten :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 20:58

Is misschien ook een optie haha

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 22:24

Wat heerlijk zeg met dit weer 38 km rijden, zalig! En 1000 km grens, wow.
Morgen gaan wij weer :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 23:21

God wij waren verdwaald in bos, en overal opstakels hebben 3 kwartier gedaan over de weg gedaan
uiteindelijk uit bos gekomen maar hoe whaha

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 08:04

Oh jee ik zie twee loslopende paarden :')
Toch geen grond geïnspecteerd of wel? _O-

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 08:58

Haha nee hoor we zijn afgestapt om er over heen te gaan. Kregen ze er niet over haha..
Ben wel tegen boom geknald met me been ik wilde er rechts langs en hij link pff en dat staat een stukje op film pff haha

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:32

Leuk al die mooie lange ritten. Ik heb maandag ook al zo'n flink stuk gereden. Hier 33 km en daarmee sta ik nu op plaats 61. Vanmiddag gaat mijn bijrijdster een stukje naar buiten en neem ik het paard aan de hand mee. Met een beetje geluk rijden we dan de top 60 in. Voorlopig einddoel is de top 50 maar dat gaat nog flink aanpoten worden.

toch al wel best trots, vorig jaar eindigde ik als 140e met 50,90 km en nu heb ik er al 227,86 km opzitten.

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 17:02

S_imonee schreef:
Haha ik ga dan denk ik wel met de trailer hoor, want was mij iets te ver haha :=

Heb je je trailerrijbewijs al dan?!:)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:33

Vandaag een lekker trainingsrondje gedaan :) Weer naar de nog wat onbekende kant voor mij geweest, had van tevoren een route bedacht maar dat bleek nog best lastig. Er zijn zo veel kruisingen en op de kaart lijkt het soms alsof je net vanuit een andere hoek komt dan werkelijk het geval is. Een stukje na km 8 ben ik dus een verkeerd pad in gegaan, maar ik zag al op endomondo dat het niet helemaal klopte. Dus weer terug, maar dat klopte toch ook niet. Dus weer het pad in, misschien was er iets verderop toch wel een pad dat goed was. Maar nee, dus weer omgedraaid. En paard deed maar zo braaf wat ik vroeg terwijl ik haar steeds weer hetzelfde pad op en neer liet gaan.. :(:) Dat zoeken naar de goede route kan het wel een klein beetje verpesten, dus ben blij dat er tijdens de wedstrijden lintjes zijn om de richting aan te geven :D

Al met al wel heel lekker gereden! Het was wel een stuk kouder dan gister, in de ochtend mistig en in de middag bewolkt. Maar dat vond ik eigenlijk niet zo erg, is ook wel heel warm anders voor paard in wintervacht.

Afbeelding

Ik heb ook nog gefilmd met mijn helmcamera dus daar ga ik binnenkort ook even een filmpje van samenstellen :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 18:47

Machtig, wat een mooi gemiddelde! Geloof t idd gelijk dat dit voor zo'n flinke rit prettig weer is voor de paardjes :j

Die van mij is nog niet fit, maar eet iig weer en heeft al een klein beetje gemest. DA is gister geweest, vanochtend weer. Wederom darmontspanners en gelijk heel z'n gebit gedaan. Daarvoor was de smid er al, dus hij was toch blij met me :D Hahahaha! Hopelijk van het weekend weer op pad. Hoe maakt me niet uit, maar hoop dat ie dan weer fit genoeg is... Geen idee waar ik nu sta, maakt me verder ook niet uit.

Hoorde wel dat t zaterdag weer gaat regenen :(

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 19:39

Waaw dat gemiddelde :D .Chouchou

Hier net terug van de rit, ons gemiddeld tempo is in vlg. met vorige rit ietsje naar beneden maar heb 2x stil gestaan even en dan verlies je al snel... de afstand is ook vergroot met een km terug, kans zit er in dat morgen het tempo al terug hoger ligt :D . Dit is training 7 van het terug opbouwen van alles.

Afbeelding

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:08

Ook nog even gekeken, mijn laatste ritje was 11 februari. En sta nog steeds op plek 44 :D
Dus dat gaat hopelijk richting juli/augustus nog weer aantal plekjes omhoog als ik weer kan rijden!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:13

linoleum schreef:
Ook nog even gekeken, mijn laatste ritje was 11 februari. En sta nog steeds op plek 44 :D
Dus dat gaat hopelijk richting juli/augustus nog weer aantal plekjes omhoog als ik weer kan rijden!

Ik heb je bijna ingehaald hoor :D

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:40

Chouchou, heb je wel eens je route in Endomondo getekend? Ik ben echt geen held in kaart lezen dus teken de route altijd vanaf ruiterenenmennen.nl in Enomondo in, dan hoef ik alleen mezelf (stipje) op het uitgezette lijntje te houden :)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:57

ik heb weer een ritje gemaakt dit x geen foto's me paarden waren zo vervelend, pff echt kwamen paar gemenen bokkken uit, maar gelukkig levend thuis gekomen heb bijna overal waar kon uitgestrekte draf pff jeetje zeg drukke beesten haha

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:53

macha6 schreef:
S_imonee schreef:

Heb je je trailerrijbewijs al dan?!:)

Nee, die hoop ik 2 april te halen. Maar ook zonder mag ik met de combinatie rijden die we nu hebben :D
Ik heb er al een paar trailerritjes op zitten hihi. Morgen ga ik naar een bokker die vlakbij Ommen woont. Daar ff het bos in hihi. En onlangs nog naar Spier geweest haha. Is ook erg leuk!
Zullen wij binnenkort ook weer een keer samen op pad? :D :D

Die ritjes komen vanzelf weer Linoleum! Nu eerst wachten op een leuk tinkerveulie!! :D

Verder iedereen weer lekkere ritjes gemaakt.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 23:57

__Nicky schreef:
Chouchou, heb je wel eens je route in Endomondo getekend? Ik ben echt geen held in kaart lezen dus teken de route altijd vanaf ruiterenenmennen.nl in Enomondo in, dan hoef ik alleen mezelf (stipje) op het uitgezette lijntje te houden :)

Oh dat is nog best een idee ja! Ik heb wel de ruiterroutekaart van mijn omgeving en had de route daar al op ingetekend en een foto van gemaakt, maar dan moet je op je telefoon toch steeds wisselen tussen twee schermen en dat kan best verwarrend zijn. Bedankt voor de tip! Dan kan ik gewoon lekker doorrijden :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 11:06

Jaan81 schreef:
Hier vandaag alleen een korte wandeling gemaakt, paard is ziekjes. Eet niet tot amper, drinkt wel, mest niet. Wilde zelfs geen gras! DA komt straks. Hopelijk snel weer m'n dondersteen terug...

Hoes't nu met je paard?

Mijn paard is officieel blessure-vrij verklaard door de DA, dus na bijna een jaar mogen we nu gewoon verder gaan met verstandig opbouwen en is er geen verdere controle meer nodig op de kliniek. Dat gevoel had ik zelf ook al, maar het is fijn als dat ook bevestigd wordt door een paar onafhankelijke ogen. Afgelopen dagen lekker gereden, 47 kilometer gemaakt in 3 dagen tijd. Het laatste weekend van maart gaan we lekker op stap, trainen in het Montferland. Nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 14:44

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:01

Wat fijn dat je weer mag opbouwen hill!

Ik ga je topic zeker even bekijken chouchou! Vind dat altijd erg leuk om te zien.
Ik heb vandaag een stukje met mijn telefoon gefilmd. Mijn helmcamera is kwalitatief zo slecht haha.

Ik heb vanochtend ook een heerlijk ritje gemaakt in Ommen. Met de trailer naar een bokker in de buurt en vanaf daar lekker het bos in.
Paard had er ook erg zin in! Dit gaan we zeker vaker doen.

Mijn rondje:
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook nog een stuk je gefilmd, ga even kijken of ik die vanavond even kan plaatsen :o

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:15

hier druk druk dus akelig weinig buiten rijden, als ik dat wel doe dan vergeet ik die stomme app aan te zetten haha, maar goed mag de pret niet drukken :)

heerlijke ritten zie ik voorbij komen , helaas is het paardje van mijn rijmaatje niet goed meer en mag niet meer gereden worden :( dus alleen met de trailer op pad, al is dat met mijn bom niet heel verstandig vrees ik , maar binnenkort ritje met simonee en een vriendin van haar en dan mag mijn rijmaatje die vriendin haar fries lenen ( snappen jullie het nog ? )

hier was sparky eergisteren ook niet in orde , kholiekerig , heb er colosan ingedaan en een enorm stuk met hem gaan lopen :) en natuurlijk de app vergeten jammer was benieuwd hoe hard ik loop naast hem haha, daarna heeft die twee keer gemest ,.. en ben ik nu niet meer geweest druk druk huwelijk plannen poeh ...