Compleet offtopic, maar ik heb een leuke afleiding. Binnenkort komt deze dame ook naar de Veluwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Daihyo schreef:Heerlijk! Wij wandelen nog steeds. Vandaag laatste dag metacam. Vrijdag chiropractor. En dan hoop ik op gaan bouwen.
Compleet offtopic, maar ik heb een leuke afleiding. Binnenkort komt deze dame ook naar de Veluwe
[ [url=m/lYvjKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mAgVdA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T0wzCO.jpg]Afbeelding[/url] ]

.
misschien deze week dan nog maar een rondje maken haha.
ik werk tot 17u en kan dus pas rond 18u vertrekken. Om een groter en rustig rondje te doen moet ik me dus stilaan beperken tot ofwel de weekends, ofwel de 4 weekdagen/maand dat ik klaar ben om 13u. Of 's ochtends vroeg wat rondjes doen voor werk, maar dan moet ik alsnog tegen 11u30 terug aan de weide zijn. Ik douche me graag nog en eet dan snel even wat voor ik om 12u30 naar werk vertrek. Maar dat is ook maar 4x/maand op een werkdag mogelijk helaas.
. Dus dan kan alleen zaterdag nog en vrijdag ben ik vrij maar dan moet ik m’n man lief aankijken of ie op de kinderen wil letten op z’n thuiswerkdag
. 

maar mocht de pret niet drukken