Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niet omdat het zo'n onmogelijke mensen zijn, dat juist niet, maar omdat ze al zoveel speciaals en anders doen voor mijn pony's.. Maarja, het zal er toch van moeten komen want het blijft duren en wordt er niet beter op (en dat buiten adem zijn is iets van nu hoor, daarvoor had hij gewoon wat hoest en snot, het is niet dat hij al 3 maande zo rondloopt
). Daarom denk ik ook: misschien toch DA, als die dan dingen zegt is dat ook makkelijker voor mij ivm veranderingen... Ga hem sowieso straks eens mailen met de uitleg en foto's, eens kijken wat hij ervan zegt, heb ik dat toch al..
Hooi nat maken (dus niet weken) kan ook al een hele hoop schelen als je niet over wilt op voordroog.

. En ik klagen dat die zo traag voorruit ging maar sinds ik in dit topic zit zie ik dat die eigenlijk best snel gaat nog en zelfs sneller dan sommigen anderen. 
. Somebitch schreef:Die van mij heeft bronchitis en heeft dit ook na het rijden, het slijm uit de neus. Wel een stuk minder en per dag ook wel verschillend. Hoe vaker ik hem rij hoe minder slijm omdat alles los blijft.

Ook geen snot gezien..
Kan zijn omdat hij nog steeds op stro staat (geen optie om dit te vervangen) daarom staat wel zijn staldeur altijd open zodat hij zelf kan kiezen of hij binnen of buiten staat, zowel overdag als 'snachts winter of zomer. 

.
. Die 9km/u zal misschien hier nog een 10km/u worden.
Niet op de manier die ik wilde, maar goed. We hebben het gehaald
Ga je de 20 starten of meteen de 30?

Ga toch eens kijken of ze wat dingen willen veranderen op stal en hopelijk doet dat wat .. en anders, tja, dan maar doen wat hij aangeeft te kunnen & willen zeker? Het oudje

)
.