Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Heb jij toevallig iets meer gelezen dan de titel?
runningkawa schreef:Nee, wat jij doet is gezellig...
Het is gewoon een vraag waar ze gewoon op kan antwoorden, niet meer niet minder...
Dus hou je smileys maar bij je...
Dat jij er niet tegen kan dat er lacherig gedaan wordt over die vragen die jij zo geweldig vond, die óók al aan bod waren geweest kan ik niets aan doen...
En jij denkt je daarom af te moeten kuren op mij...
CherylDaraxo
Lees maar een pagina of 5 (of meer terug) dan snap je het wel
runningkawa schreef:![]()
ja hoor dat kan best, maar niet als er kinderachtige vragen geplaatst worden, waar een paar pagina's daarvoor al smakelijk om gelachen was wat voor onzin er in stond op penny nivo.
Als je gelezen had, wist je al hoe daar over gedacht werd.
Dan wilde jij dat we daar nog een keer serieus op in zouden gaan?
En dat gebeurd dan logischerwijs niet en dan ben je boos....
En ze willen het als sinds ergens in 1970 gaan verplichten..wat je ook had kunnen lezen als ook jij het topic gelezen had
Scotty__ schreef:ik kwam op bladzijde 19 pas binnen in de "discussie"( als je het zo kan noemen )
En ik ga geen 19 bladzijde's dan doorlezen.
Citaat:Maar ook beenstanden, en ik weet zeker dat als ik jou nu een plaatje laat zien, dat jij niet kan zeggen hoe een paard staat, en waar dit hinderlijk voor is, want die verschillen zijn soms zo uiterst klein.
Citaat:En het ruiterbewijs hoeft niet alleen voor het buitenrijden te zijn.
maar ook voor de verzorging, en zoals ik net zij de ziekte's en welke planten je wel en niet mag eten, en waar je op moet letten met het kopen van een paard.
Citaat:En ik weet je antwoord nu al.
vast weer zoiets als:
Ik let op de kleur en of hij mooi loopt.
En als ik wat wil weten over ziektes pak ik een boek.
Scotty__ schreef:jammer, ik dacht toch echt dat ik een normale discussie met je ging voeren zonder dat je weer een sarcastisch moest doen.
Nee, je kan niet net zoveel zien als een DA, maar je kan wel misschien zien dat de beenstand van het paard verkeerd is, zodat je de DA alvast niet hoeft laten te komen, anders kan je wel 25 verschillende paarden afgaan en 25x de DA bellen.
Dingen leren die niks te maken hebben met verkeers veiligheid zitten nou eenmaal in het ruiterbewijs omdat het van belang is dat jij niet met een kreupel paard of ziek paard naar buiten gaat.
En wat maken andere rijbewijzen uit, we hebben het hier toch over een RUITERBEWIJS.
en volgens mij zouden we de smiley's achterwegen laten
runningkawa schreef:Ik denk dat onder de 12 niet de ongeluk makers zijn
Ik verwacht eerder zo tot de 16, die pubers die alles ruig vinden en denken dat ze ontsterfelijk zijn.
Zonder cap, met gympies door de stad heen crossen.
Maar idd, ik weet geen cijfers, dus daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
Want dit is een gevoel, maar niet gebasseerd op cijfers
runningkawa schreef:Hoeveel ken jij die mensen?
Om eerlijk te zijn ik geen.
Natuurlijk is zo niet iedere puber zo, dat weet ik ook wel.
Maar ik denk dat jij ze ook wel kent, van die stoere meiden, lekker ruig doen
Op HAW zie je ze ook regelmatig voobij komen
gympies aan, geen cap op, springen over hindernis materiaal waarvan je denkt, als je paard dat raakt is hij ook niet meer te redden.
Die zullen de verantoordelijheid buiten ook niet hebben
Klink ff als een ouwe doos, maar met de jaren wordt je gewoon een stuk voorzichtiger
In alle opzichten, niet alleen met de paarden