pinkie87 schreef:
Je had lekker weer!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveBodin schreef:Ik heb m'n weekplanningen gemaakt, en zou het net moeten redden als ik iets vaker buiten uitstap in het donker![]()
Vind het best lastig om het aantal te halen naast full time werken, nu het nog zo vroeg donker is. Even 's avonds erop uit is een stuk lastiger zo, maar vorig jaar heb ik wel geleerd dat pony niet bang is in het donker, en wat de veiligste weggetjes zijn (we moesten heel lang opbouwen aan de hand, en dat mocht eigenlijk niet in de binnenbak, gezien die toen nog te mul was, dus we gingen maar naar buiten).
Wat dat betreft dus wel een leuke uitdaging, daagt wel uit tot dingen die we normaal niet zo maar zouden doen. Merk ook dat ik makkelijker ga wandelen nu, en dat is toch wel heel gezellig.
pjer schreef:Ik heb deze maand 1x een ritje gemaakt met tweespan en nog niet eens buiten. We zijn heel druk met alles in orde maken om de paarden aan huis te krijgen. Super spannend en ook wel leuk.
Bloodymary schreef:Oh gaat het dan niet alleen om 10 x buitenrijden, maar alle activiteiten? Dan heb ik hem wel allang gehaald. Maar ik zet in relive liever alleen de buitenritten, om het zuiver te houden.
SjonnieZ schreef:Ik heb vandaag voor het eerst sinds 27 december weer eens op m’n paard gezeten. Het akkefietje van 7 december had toch wat meer impact en schade toegebracht dan gehoopt. De afgelopen 3 weken heeft mn instructrice de opbouw gedaan nadat z’n SI gewrichten zijn ingespoten… best een uitdaging door alle sneeuw en gladheid hier, was meneer nogal fris.
Ons stap ritje van vandaag was zalig maar ook af en toe best een uitdaging.
De challenge laat ik deze maand maar voor wat het is. Al lang blij dat we weer in de lift zitten.
pjer schreef:Ik heb gisteren voor het eerst alleen met het tweespan gereden dus zonder instructeur erbij. Rete spannend natuurlijk. Ik geloof dat mijn man wel relive had aangezet voor me, maar was het vergeten uit te zetten daar kwam ik laat in de avond pas achter dus de hele autorit van zeewolde naar assen staat er ook bij hahaha zo eens kijken of ik dat weg kan gooien. De rit zelf ging best goed. Linkerpaard was wel een beetje een heethoofd en ik moet nog wennen hoe je daar mee omgaat (niet te bang maar ook niet laten gaan) rechterpaard had ook wel zin in de benen te strekken maar is wel doodbraaf gelukkig. En 's avond nog even een rijles gehad met hert rechterpaard (laatste keer voor de verhuizing) en meneer heeft ineens bedacht dat hij begint te begrijpen hoe aanleuning werkt. Ben heel trots op hem! 3 jaar geleden deed hij alsof hij zadelmak was maar eigenlijk snapte hij nog niets van de ruiter en ok niet van het sturen etc en nu vind hij zijgangen een eitje en doet hij zijn stinkende best.