Joh, je hebt vanmiddag ook al wat foto's geplaatst, jullie zijn gaar van de warmte en opgevreten door de steekbeesten. Jullie hebben vakantie hoor. Lekker op bed hangen en luisteren naar het getik (of gekletter) van de regen.
Chasey
Geplaatst: 29-05-18 21:56
Ik hoop dat het weer mee valt voor jullie en dat de kar van binnen droog blijft.
edit. Ooh en dat verslag komt wel hoor, doe maar lekker rustig aan!
Grappig, jullie zitten nu maar een paar km van mijn huis af! Ik zal iedereen even geruststellen, we hebben hier erg geluk met het weer! Het heeft even flink geregend, maar ook weer niet overdreven. Ook wel wat onweer, maar meer om ons heen.
Jammer als jullie vanwege het weer en de insecten weer naar huis moeten, maar wel begrijpelijk.
Gaap.. We lagen half tien al op bed Heeft hier lekker geregend, zoals naath86 al schreef is het hier vrij rustig gebleven. Wel regen gelukkig, en dat klinkt zo gezellig zo op dat doek.. Het echte kamperen geluid
We hadden de wekker op zeven uur staan, eens kijken of ik gerard kan verleiden nog iets eerder op te staan.. Lijkt mij wel lachen, en echt vroege rit..
Jullie zijn inmiddels al in het zicht van de (thuis) haven als ik de facebook stream moet geloven.
Het was heerlijk om jullie te volgen en 2x te spotten. Ik hoop de volgende vakantie weer mee te volgen want ik vind jullie een geweldig humoristisch stel met toppaarden (alleen geen kano's tegenkomen )
cam
Geplaatst: 30-05-18 10:53
Stille lezer wil toch even zeggen dat ik erg genoten heb van jullie reisverslag en foto’s. Wat een heerlijk manier om vakantie te houden. En hopelijk straks veilig thuis aankomen en nagenieten.
Net de laatste stream gekeken. Inmiddels zouden jullie zo'n beetje thuis moeten zijn. Die dazen zijn echt een plaag zeg. Gelukkig maken 'bromvliegen' minder indruk dan kano's!