evdpanne schreef:Wauw jij rijd ook al in zo'n mooie omgeving! Ben jaloers .
Om daar ohz te komen ben ik wel 1,5 uur onderweg. Met de trailer een kwartiertje.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Detroit schreef:Wat grappig von! Volgende x pak ik ook gewoon de trailer inderdaad die kant op. Nu was t grootste gedeelte over de weg en eenmaal in t gebied heeft paardlief al best wat kilometers in de benen. Interesse om eens samen te rijden? Ik ben namelijk helemaal nog niet bekend in het gebied.
Chouchou schreef:xxVon schreef:K mag meedoen met de Hippiade Endurance Zit beetje in dubio want wou eigenlijk Kootwijk 44 km starten.. maar dat zit er veelste dicht op.
Luxeprobleem , leuk dat je hem weer mag rijden! Ik weet het niet zeker, maar misschien kan ik wel komen groomen
xxVon schreef:Detroit schreef:Wat grappig von! Volgende x pak ik ook gewoon de trailer inderdaad die kant op. Nu was t grootste gedeelte over de weg en eenmaal in t gebied heeft paardlief al best wat kilometers in de benen. Interesse om eens samen te rijden? Ik ben namelijk helemaal nog niet bekend in het gebied.
Ja lijkt me leuk, kunnen we gaan lunchen bij t hoge erf.. zulke lekkere broodjes hebben ze daar
Detroit schreef:xxVon schreef:
Ja lijkt me leuk, kunnen we gaan lunchen bij t hoge erf.. zulke lekkere broodjes hebben ze daar
Klinkt goed!
Valt dat niet al in het andere penninggebied? Heb de van het gnr wel aangevraagd. Alleen nog niet binnen (dus gisteren gegokt haha)