Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

saskiaojan schreef:s' ochtends was ik er ook haha, maar toen zwermde het op "mijn" plekje ineens van de fotografen...en amanda was er s' middags ook nog...
banketstaaf schreef:t is maar net of je de fotografen tegenkwam, wij stonden toen maar een x op de foto wat we wel jammer vonden. Had het idee dat de meeste fotografen er s' ochtends waren of zo want de middags zag ik niemand.
Ik zal dit jaar eens proberen een goede routekaart te bemachtigen, je wilt natuurlijk het liefste echte "zandfoto's" maar die route over het zand is zo vaag, ik gok steeds maar waar ik hóóp dat er ruiters langskomen... Zo sta je een uur zandkorrels te staren en dan komen er ineens 25 ruiters tegelijk langsracen, topsport is het!
. Waar kun je je opgeven en waar staat meer informatie? Op de site van het Staats bosbeheer kan ik niks vinden?
Citaat:Waar kun je je opgeven en waar staat meer informatie? Op de site van het Staats bosbeheer kan ik niks vinden?
BvanhetB schreef:Citaat:Waar kun je je opgeven en waar staat meer informatie? Op de site van het Staats bosbeheer kan ik niks vinden?