Maar de laaste tijd neemt pony genoegen met erg weinig in en uitstappen haha.
Hij heeft echt een beren conditie en wil alleen maar gáán!
Na een dikke driekwartier alleen maar draven en galloperen is hij nog steeds aan het drammen

Dom paard haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als je dat uren moet volhouden... probeer altijd rust erin te trainen, veel stappen, relaxed kunnen rijden, dat vind ik dus wel belangrijk en wel zo prettig. Maar goed ben ook een taart qua leeftijd hahaha.
want die van mijn wilt ook alleen maar drammen en gaan zullen leuk samen zijn haha, alhoewel vandag was die echt moe na zo rit, hij begon al vroeg met uitstappen uit zichzelf haha
. Nu vandaag was dat 15min in- en uitstappen en heb daarna een klein galopje gepakt en 15min gedraafd... 10min stap, terug 15min draf (na een kleine galopje) en daarna uitgestapt...
Dus in verhouding meer stap nog maar zijn pas 1,5 week terug aan het trainen
. Maar mijn doel ligt eigenlijk vooral op grote ritten met véél tempo... nu heb tijd er zit geen haast achter
. 
Naskapower schreef:Ik lees dat het hier eventjes over endurance ging/gaat. Ik zou dit jaar heel graag de kennismakingsklasse rijden in Renkum. Ik heb geen trailer maar dit is voor mij een thuiswedstrijd aangezien de start bij mij op stal is.
Zelf heb ik geen ervaring in Endurance, (of überhaupt officiële wedstrijden) hoe werkt dat met inschrijven? En wil er misschien iemand samen met mij rijden?
..... moest het zijn dat ik er raak misschien is het dan wel een optie inderdaad Alex
. Enkel zien tegen dan mijn rijbewijs ig wel.
Hebben wij toen ook gedaan
. Die bossen daar zijn voor mij de hemel op aarde in vergelijking met wat je hier voorgeschoteld krijgt van uitrij mogelijkheden
.
.
Chouchou schreef:Zooo fijn gereden vanmiddag! Naar een ander gedeelte van het bos waar ik maar zelden kom, maar het is er echt prachtig! Had een rondje bedacht waarvan ik dacht dat het ongeveer 15 km was, maar bleek toch een stukje langer te zijn. In het midden een sùper fijne galop, meestal kan ze alleen maar hard, harder, hardst, maar nu was het zo mooi beheerst! Helemaal blij![]()
[ [url=m/UWBfSo.png]Afbeelding[/url] ]