Haha ik moet gewoon een keer trailer rijbewijs halen dan. Of mss eerst voor vrachtwagen en dan pas E, heb ik gelijk alles wat ik ooit in mijn leven zou willen besturen.
MyrtheJ
Geplaatst: 13-10-13 10:12
Attitude schreef:
Myrthe ik wil zeker wel eens een keertje jouw kant op komen. Moet dan wel een maf gezicht zijn , de grote en de kleine
je bent van harte welkom ook eerder hoor, ik ga vanaf eind nov/begin dec weer opbouwen dus stuur maar een bericht als je een keer mee wil trainen!
enne, voor mij een heel gewoon gezicht; ik rij al jaren met paarden die groter zijn dan Judy!
mijn vaste trainingsmaatje heeft een grote draversruin en dat gaat echt prima.
Oh Myrthe, leuk idee! Hier alleen ook helaas gebrek aan vervoer. Daar moet in de toekomst echt iets aan gedaan worden, anders wordt het nooit wat met de enduranceplannen. Snel afstuderen dit jaar en dan nog een baan zien te vinden...
Zo wij hebben 7 km regen en wind overleefd. Zálig rijden op de dijk, overgeleverd aan de goden Maar het was wel lekker rustig! Nu met een dekentje, kop thee en de hond even op de bank
Helaas lijkt mijn regenjas van Equitheme toch niet helemaal handig... Ondanks het vastzetten met de koordjes wappert de jas op en heb je dus nog een natte broek. Hoe doen jullie dit??
Hij blijft op zich wel zitten, maar die koordjes gaan om je bovenbeen. Dus tot boven de knie waait hij omhoog en met dagen zoals deze ben je dan dus nat
Haha dat is natuurlijk ook een optie maarja, we hebben een doel en een beperkt aantal dagen per week om daar naartoe te werken... Dus om dan over te slaan vind ik dan ook weer zonde!