Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:Voor wie het leuk vind om mijn rondje te zien:
M_nouska schreef:Hoi allemaal!
Lijkt me leuk om hieraan mee te doen, alleen zag in de OP dat er een link was, kan iemand die mij sturen?
deflin schreef:Nicky wat voor lange waterdichte chaps heb je dan??
Die rainlegs ben jij wel tevreden over nienke? Heb er al een aantal over gehoord die het niet zo fijn vonden.
Jaan. Vindt je dat niet te glad dan?? Denk dat ik mijn zadel zo uitglij hihi.
En je hebt tijdens het rijden in regen ook geen deken over het paard heen?
Ben normaal niet echt een mietje maar op de een of andere manier vindt ik de combie regen en zweten tijdens de rit zelf geen fijn idee.
Top hoor moonforever! Diep respect ik ben echt een mooi weer ruiter maar heb mezelf voorgenomen het dit jaar anders te doen
[***] schreef:Ik ben een mooi-weer ruiterMoet dringend eens gaan oefenen met regenachtige omstandigheden. Immers, als ik groen licht krijg binnenkort wil ik toch echt eens die trektocht gaan doen, en dan kan je niet alles op voorhand plannen ... Voorbije zondag voor het eerst sinds héél lang nog eens nat geworden in het bos, maar die bui was ook op 2 minuten weer voorbij
NienkeV1994 schreef:[***] schreef:Ik ben een mooi-weer ruiterMoet dringend eens gaan oefenen met regenachtige omstandigheden. Immers, als ik groen licht krijg binnenkort wil ik toch echt eens die trektocht gaan doen, en dan kan je niet alles op voorhand plannen ... Voorbije zondag voor het eerst sinds héél lang nog eens nat geworden in het bos, maar die bui was ook op 2 minuten weer voorbij
Ik heb een mooi weer ponydie heel raar gaat lopen als ze door de regen heen moet
die maak ik wel net zo blij met een uitrijdeken als het regent
HafNap schreef:Bij mij gebeuren er vreemde dingen in de challenge..... Ik stond eerst 4e met 997km. Woensdag heb ik 22km gereden. Die telde hij er niet bij op. En nu staan m'n KMS op 973..... Iemand enig idee hoe dit kan?