Ik heb vandaag afgesloten met een strandritje Maar had het idee dat hij de km's niet wou meetellen. Achja, maakt niet zoveel uit op zich. Doel voor volgende challenge is toch wel minimaal 500km maken en daar gaan we zondag alvast mee van start.
Als je nu gaat rijden telt het gewoon mee voor het nieuwe jaar. Dat is net als dat de gereden kilometers gewoon tellen als je later begint.
Wij zijn net buiten de top 30 geƫindigd. Wilde er eigenlijk binnen eindigen maar had de tijd niet om de afgelopen weken naar buiten te gaan. Maar wat een gaten zaten er in de afstanden vanaf plaats 35, soms wel 150 km verschil of meer!
Ik ben op plaats 26 geeindigt met 941 km. Helaas niet mn doel van 1000 gehaald aangezien ponylief 3 maanden heeft stil gestaan, maar dit is ook lang niet slecht. Hopelijk kunnen we binnenkort weer gaan opbouwen.
justkid
Geplaatst: 01-08-20 13:01
Ik heb t eerste kleine rondje weer gedaan kleine spitfire was braaf.
Ik had vandaag een dressuurwedstrijd, even iets anders tussendoor. En niet voor niets geweest, zijn met 3 winstpunten naar huis gegaan. Morgen mag hij zich weer lekker uitleven in het bos.
Anoniem
Geplaatst: 01-08-20 14:47
Ik ga eerst omheining herstellen en afhankelijk daarvan nadien wel/geen rondje vandaag. morgen ga ik wel weer op pad
Ik ga vanavond eens kijken hoe hij loopt. Zag net wel een fantastische foto van Jim op de wei op FB voorbijkomen. Samen met zijn vriendinnetje grazen. Daar was zoveel stress om, want alle merries werden gekaapt. En deze dame is echt zijn vriendinnetje. Paniek!
Plekje 48 Ons doel de top 50 hebben we dus gehaald. 641km in totaal. Terwijl we de winter maanden weinig hebben gereden. Doel voor volgend jaar: TOP 50
Hier op plaats 2, met ruim 3000km ondanks blessure. Hoewel denk juist dankzij blessure. Dagelijks wandelen helpt goed in de kilometers. Komende tijd zullen we ook wat in de bak gaan doen. Maar vandaag gemend met beiden pony's.
gebokt
Geplaatst: 02-08-20 17:47
Hoi hoi Hoe kon ik okalweer deelnemen aan de volgende chalange?
Mag ik me ook komen melden in dit topic? Met mijn nieuwe merrie kan ik veilig buiten rijden en wil dit dan ook wat vaker gaan doen. De afstanden die ik hier lees halen we niet maar het lijkt me toch leuk om mee te doen en kijken waar we kunnen eindigen.
Sterkte met je merrie Robijntjah. Hopelijk snel wat mest, zo de nacht in is wel heel spannend.