Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar was verder niet gevoelig ofzo. Binnenkort hem eens volledig laten doorlichten, hopelijk inclusief zadel(s). Hij kwakkelt teveel naar mijn zin, hopelijk kan deze DA/chiropractor ons helpen
Is dat middenstuk nou zo'n enorm vlotte draf of een mooie galop? Knap hoor! Daar wil ik ook wel naar toe werken uiteindelijk!
kim345 schreef:@chouchou
het middenstuk is op de hei heb daar een heel eind relaxt gegaloppeerd dat ging zo fijn!
ik ben altijd een beetje huiverig geweest met veel en lang galopperen. Is toch de meest belastende gang voor een paard.. Pas in het einde van mijn 3e seizoen ben ik echt wat langere stukken gaan galopperen in de wedstrijden. Eerst de afstanden uitbreiden die snelheid komt later wel!
Maar lijkt me een ontzettend fijn gevoel om zo lang in zo'n relaxed tempo te galopperen en dat je paard dan ook nog lekker fit is!
ik verdwaal nog op weg naar de supermarkt dus de buitenritjes op kronkelpaadjes door het bos
vind het al knap da ik weet thuis/terug oo de parkeerplaats met trailer ben gekomen

Chouchou schreef:Hopelijk kan deze DA/chiropractor je goed helpen, [naam]! Altijd fijn om je paard even helemaal te laten doorlichten (op de kosten na dan).
Vivat schreef:Wat naar dat je toch steeds zo blijft tobben [naam]! Hopelijk kunnen jullie binnenkort weer fijne ritjes maken
Jaan81 schreef:[naam], balen dat je n onderbuikgevoel hebt. Er wat mee dien ist beste
Hoop dat deze persoon mij binnenkort antwoorden op al mijn vragen kan geven .. heb nu al medelijden met haar
Hopelijk ook niet al te slecht nieuws...
Straks eens kijken waar je overal langs gereden bent

maar Voor me KM is wel super En voor me eerste plaats te behouden !
Heb ik dat toch heel eventjes voor mekaar gekregen
alhoewel ik aan de toppers met 1500 km echt niet kan tippen hihi.