Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 18:30

Hier ook heerlijk gereden vandaag! En wat was het lekker warm met het zonnetje <3

Afbeelding

sanowa

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 19:17

Wij vandaag ook lekker gereden zo.n 20 km in kootwijkerbroek

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:19

Wie kan mij helpen? Ik heb nu 3 keer Endomondo gebruikt op mijn Huawei G6, maar na ongeveer 2,5 km stopt Endomondo en/of de GPS ermee. Hoe kan ik dit oplossen?

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 20:28

Hoi ik wil me ook graag melden en mee doen als het mag. Heb ineens met mijn maatje het alleen buiten rijden te pakken en dan wil ik natuurlijk ook weten hoeveel km we maken over een heel jaar. Kan alleen jullie uitdaging niet vinden??

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 21:01

Zo ik heb weer heerlijk een Ronde gedaan en me paard had geen REM meer :D zal blij zijn als ze weer een pedock hebben ken engerie er weer uit gooien !! :P

Afbeelding

Afbeelding

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 15:39

Deflin, je moet TS even een pb'tje sturen, dan zal zij je uitnodigen voor de challenge :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:25

Vandaag en gisteren heerlijk gereden in het zonnetje!
Gisteren 27 km, vandaag 28. Toch weer mooi 55 km erbij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 23:30

Mooi +:)+
Hier vandaag zo'n 7 km gedaan, vond ik al een hele prestatie :')
Had wel het idee dat die na het rijden een warmere plek had net onder mijn kont :( maar was verder niet gevoelig ofzo. Binnenkort hem eens volledig laten doorlichten, hopelijk inclusief zadel(s). Hij kwakkelt teveel naar mijn zin, hopelijk kan deze DA/chiropractor ons helpen :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 01:16

Wauw goed weekend was dit dan, Kimberly! Heb ook even gespiekt naar je rondje van vandaag, wat een snelheid ook! :) Is dat middenstuk nou zo'n enorm vlotte draf of een mooie galop? Knap hoor! Daar wil ik ook wel naar toe werken uiteindelijk!

Hopelijk kan deze DA/chiropractor je goed helpen, Sabine! Altijd fijn om je paard even helemaal te laten doorlichten (op de kosten na dan).

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 01:42

Wat naar dat je toch steeds zo blijft tobben Sabine! Hopelijk kunnen jullie binnenkort weer fijne ritjes maken

Vandaag nog een rondje van 5 km gemaakt, we gaan nog niet zo hard in de challenge, ook omdat ik Endomondo nog wel eens vergeet en ik ken de routes niet zo goed dat ik weet hoeveel km het is of op een kaartje kan intekenen. Maar dat geeft niet als we maar lol hebben :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 07:33

Afstandmeten.nl Vivat!

Sabine, balen dat je n onderbuikgevoel hebt. Er wat mee dien ist beste ;)

Kim345, goed bezig geweest zeg!

Chouchou, ook weer mooie rondjes gemaakt.

Vandaag geen tijd voor n (flinke) rit. Hopelijk vanochtend ff longeren. Das laaaaang geleden en dan doet ie toch ff wat.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 10:08

@chouchou
het middenstuk is op de hei heb daar een heel eind relaxt gegaloppeerd dat ging zo fijn!

ik ben altijd een beetje huiverig geweest met veel en lang galopperen. Is toch de meest belastende gang voor een paard.. Pas in het einde van mijn 3e seizoen ben ik echt wat langere stukken gaan galopperen in de wedstrijden. Eerst de afstanden uitbreiden die snelheid komt later wel!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 10:58

Voor wie het leuk vind om mijn rondje te zien:

Afbeelding

Zie nu ook dat ik een nieuwe personal best heb, 17,06 km in 1 uur..

Oeps sorry kaartje zat wel verschoven!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:40

Gisteren de eerste grote rit van het jaar gereden.
We hadden wisselend zon en wolken en door de wind was het nog best fris.
Halverwege even pauze gehouden.
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 12:04

Net ook ff een lekker rondje gemaakt, een max snelheid van 51.8 per uur. Toch wel een beetje trots :p

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 12:27

kim345 schreef:
@chouchou
het middenstuk is op de hei heb daar een heel eind relaxt gegaloppeerd dat ging zo fijn!

ik ben altijd een beetje huiverig geweest met veel en lang galopperen. Is toch de meest belastende gang voor een paard.. Pas in het einde van mijn 3e seizoen ben ik echt wat langere stukken gaan galopperen in de wedstrijden. Eerst de afstanden uitbreiden die snelheid komt later wel!

Lekker zeg! Wij zijn er nog lang niet klaar voor om zo lang te galopperen, ook omdat ze in galop nog wat moeite heeft met haar balans en hard tempo dus veel makkelijker is dan arbeidstempo. Onze eerste aandachtspunt in de galop ligt dus bij terugkomen in tempo :) Maar lijkt me een ontzettend fijn gevoel om zo lang in zo'n relaxed tempo te galopperen en dat je paard dan ook nog lekker fit is!

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 12:43

Moet je wel onthouden waar je bent geweest Jaan :D ik verdwaal nog op weg naar de supermarkt dus de buitenritjes op kronkelpaadjes door het bos :') vind het al knap da ik weet thuis/terug oo de parkeerplaats met trailer ben gekomen _O-

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:00

hier gister ook weer een heerlijke rit gemaakt. Dit keer hebben we geprobeerd eens iets langer te galopperen tussen het draven door.

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:04

Ziet er lekker uit Alex :j
Jeetje ... 52 km/uur galopperen, daar kan ik alleen maar van dromen die van mij gaat bijna net zo hard in galop als in draf :')
Wij galopperen ook niet veel of lang buiten. Probeer nu af en toe stukken mee te pakken en dan vooral ontspannen en netjes galopperen. Train het wel regelmatig met haar aan de longe, dat ze netjes rond en regelmatig galoppeert. Omdat ik vrij lang ben (1.78) en zij dus vrij klein (1.43) rij ik niet veel dressuur met haar, dat zit gewoon niet lekker. Maar ik probeer dat niet dressuren dus op te lossen door 1 a 2x per week longeerwerk te doen aan de pessoa of dubbele longe zodat ze wel al haar spieren goed ontwikkelt en haar lijf goed leert te gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:20

Chouchou schreef:
Hopelijk kan deze DA/chiropractor je goed helpen, [naam]! Altijd fijn om je paard even helemaal te laten doorlichten (op de kosten na dan).

Vivat schreef:
Wat naar dat je toch steeds zo blijft tobben [naam]! Hopelijk kunnen jullie binnenkort weer fijne ritjes maken

Jaan81 schreef:
[naam], balen dat je n onderbuikgevoel hebt. Er wat mee dien ist beste ;)

:j Hoop dat deze persoon mij binnenkort antwoorden op al mijn vragen kan geven .. heb nu al medelijden met haar _O- Hopelijk ook niet al te slecht nieuws...

@ Spatter : leuk dat je meegedaan hebt! Orshof is fijn om te pauzeren hé :D Straks eens kijken waar je overal langs gereden bent :Y) :))

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 19:24

Vandaag weer een Ritje gemaaktt !! :)

Baal wel dat we geen bak hebben :( maar Voor me KM is wel super En voor me eerste plaats te behouden ! :D
gaat echt goed rij sins paar dagen met westernhoofdstel buiten en stanngentje of zal gwn bit in doen twijfell toch een beetje

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 18:11

Gister in de stromende regen een uurtje buiten gereden met m'n fjordenvriendje. Vanmiddag met m'n Tychje naar strand geweest. Was heerlijk!
Nu (voor heel even) de top 20 ingedoken! :# Heb ik dat toch heel eventjes voor mekaar gekregen :))

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 20:18

2 heerlijke Ritten gemaakt ! :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:02

ik heb inmiddels de uitnodiging ontvangen en ga nu de uitdaging met jullie aan :P alhoewel ik aan de toppers met 1500 km echt niet kan tippen hihi.
Heb er al een aantal ritten op zitten, maar vanaf het weekend zal ik mijn endomondo aanzetten om alle km's bij te houden en ben benieuwd waar ik eindig.

Ik zie trouwens dat een aantal van jullie ook in de stromende regen rijden, hoe bedek je jezelf en wat voor rijbroek hebben jullie dan en hoe bescherm je je paard hiervoor? die van mij staat 24/7 buiten en zonder deken. Durf hem dus niet in het zweet te jagen terwijl het regent. hebben jullie tips voor mij? moet ik met waterdichte rijdeken rijden of gewoon toch in zijn blootje of lekker laten staan

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 23:04

Zou iemand mij ook een uitnodiging kunnen sturen? :)

Als het regent heb ik zelf waterdichte lange chaps en een lange regenjas aan. Paard (die besloten heeft dit jaar geen wintervacht aan te maken) heeft een waterdichte uitrijden met fleece op :)