Hier staat alles op ijzers. We mennen veel over de weg dus dat is ook wel nodig.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraag! Nu ik steeds meer kilometers maak, maar ook het richtingsgevoel heb van een dronken postduif, vraag ik me af of er mensen zijn die me een fijne GPS kunnen adviseren?
Om eventueel ook bestaande routes te kunnen downloaden bijvoorbeeld?
En om überhaupt thuis te kunnen komen uiteraard :-P
Suliko schreef:Ninx schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraag! Nu ik steeds meer kilometers maak, maar ook het richtingsgevoel heb van een dronken postduif, vraag ik me af of er mensen zijn die me een fijne GPS kunnen adviseren?
Om eventueel ook bestaande routes te kunnen downloaden bijvoorbeeld?
En om überhaupt thuis te kunnen komen uiteraard :-P
Ik gebruik de app Topo GPS, voor 4,- heb je een gedetailleerde kaart van Nederland. Je kan hier heel gemakkelijk de url/link van gps bestanden uploaden, bijvoorbeeld de link van een route van ruiterenenmennen, maar je kan er ook gps bestanden zelf in uploaden.
Marije_jiplover schreef:Ik rijd met een Garmin Instinct.
Zit geen kaart op, maar wel een back to start functie en je kunt routes inladen die je dan via een lijntje kunt volgen en als je van de route afwijkt trilt en piept die. Werkt erg goed, ik heb al diverse endurance wedstrijden zo gereden en diverse eigen ingeplande routes.
Ninx schreef:Mmm, interessant.... is dat bijna net zo toereikend als een Garmin denk je? Want dan test ik eerst die app