Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo'n show-ding naast me de hele poos
gelukkig liet Ollie zich niet opnaaien.
Maaike?
En het zelf ook beetje gaan doen, toch iets extra's dan alleen maar het kaartje en afstand/tijd.
Maaike IRL
En Ollie heet officieel Sudersee's Olympia, Olympia is haar wedstrijdnaam.
doe het voor mezelf dat ik alles beetje bijhoud. Vroeger had ik notitieboekjes, nu gewoon online.
zo heeft iedereen weer wat hij of zij kan en doet. Heel soms zijn er wel trekpaarden bij endurance dan is uitrijden op wat voor snelheid dan ook gewoon het doel. Is ook een doel. Toen ik ooit lang geleden begon met endurance reed ik met mijn KWPN'er mijn eerste wedstrijd net boven de 9 km/uur. Was er supertrots op
is ook mooi.
hoe lang is de wachttijd voordat je redelijk veilig bent na de enting eigenlijk?
Dan heb ik de goede voor me

Ik zou niet weten hoe lang ik daar over doe..
VanHuisUit schreef:Oja AlexVB wat ongelovelijk vervelend zeg die Rhino zo dichtbij ...hoe lang is de wachttijd voordat je redelijk veilig bent na de enting eigenlijk?
JoycexEnya schreef:Rust is roest dus wei paddock is niet goed. Ik heb de paardenhouderij opleiding gedaan en les gekregen van een DA. Die zegt als je flink gereden heb moeten de afvalstoffen eruit en dan is de paddock wei niet goed, eventjes longeren klein rondje buiten en volgende dag rust doe ik vaak.
Mijne staat wel 24/7 buiten maar na een flinke les of rit rijd ik de volgende dag rondje buiten stappen en klein drafje van ong 3 km. Die dag daarna rust en dan vaak indd poetsen of vrijheidsdressuur
daarbij is endurance duur training ipv training op pieken in 5 of 10 minuten als een dressuurproef of dressuurtraining van een uurtje , springproef of springtraining van een uurtje of zelfs een SGW proef of training. SGW komt er nog het dichtste bij in de buurt.