) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Wat een getob met die dingen... voor mij nooit meer hoefschoenen
misschien ligt het aan de merken of de hoeven en gangen van het betreffende paard, geen idee
Heb ik ooit eens horen waaien
dan hoop ik dat het mee valt.
Helenalena schreef:Wij zijn vandaag ook weer naar Ouddorp geweest.. Met het jonge grut,Ze waren braaf. Endomondo was niet zo braaf. Weet niet wat er gebeurd is, maar er klopte niets van. Gelukkig mederuiter die een andere app heeft die aan gaf dat het iets meer dan 8km was. Heb de teller maar op 8 gezet voor deze rit.
ik vond het ook nog best koud met die regen.. brrrrrrr
Maaiike94 schreef:Hier misschien morgen nog een ritje en vandaag in de bak, als het tenminste nog weer droog word.. Knap dat sommige mensen zo stug door blijven rijden in de regen, deed ik vorig jaar ook, maar dit jaar heb ik er op de een of andere manier niet zoveel zin in
Pony kan ook zo een week stilstaan als het echt slecht weer is dus zolang ik niet hóef te rijden met slecht weer doe ik het ook niet
M'n telefoon viel een kwartier ofzo voordat we thuis waren uit, dus we hebben eigenlijk nog wat verder gereden, maar dit is ook al een flink stuk. In totaal bijna 18km 
Nu is het voor mij ook nog duidelijker wat de heuvels met de hartslag doen, in het midden van het rondje was het veel vlakker en dus ook een veel constantere en zelfs dalende hartslag, terwijl het bij het heuvelachtige stuk meer op en neer gaat.