[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 17:41

Oh en mooie foto's trouwens Sonja, lijkt me ook een keer leuk om naar de veluwe te gaan. :D

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:24

Leuke foto's Alison, had ze natuurlijk al gezien. Zem lijkt zich uitstekend te vermaken! :j

Jeetje das ook wat met die vislijnen, das echt ziekelijk hoor.

Onze 'boswachter' - medewerker handhaving :+ was gister boos :+ op ons
Wij reden in de berm maar volgens hem moesten we in de berm naast het fietspad.
Ik heb hm verteld dat ie dan maar eens bordjes op moest hangen en de bermen moest gaan maaien :')

Die vent heeft werkelijk waar altijd wat te zeiken :o

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:27

Die vislijnen ja bah.. Moet er niet aan denken dat iemand daarin terecht komt. :\

Hihi ben benieuwd of nu binnenkort de bermen gemaaid zijn :P

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:46

Mooie foto's sb! Ik wil ooit ook eens naar het strand met gipsy!
Vandaag weer heerlijk gereden. Voor het eerst een langer stuk gegallopeerd en over een boompje 'gesprongen'

Afbeelding

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:50

Heerlijk gewandeld vandaag. Het was perfect wandelweer.
We hebben lekker vlot gelopen met een mooie constante snelheid.
Puur wandeltijd 4,5 uur over 24 km, totale tijd incl 2 drinkpauzes en een iets langere lunchpauze was precies 5 uur.
Kwam wel berestijf de auto uit, dus eerst heel heet gaan douchen, toen naar stal, even heen en weer gewandeld om jip uit de verre wei op te halen en weer bij de schuilstal te zetten en gevoerd en nu gaat het wel weer.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:51

Moet je zeker een keer doen. Strand is echt relaxed! Mijn pony vind het ook helemaal geweldig.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 18:53

Silver, wat voor zadel heb jij als ik vragen mag? En bevalt hij?

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:06

Het is een norton rexine close contact. Is kunststof, lekker licht en zit heerlijk. Zit een verwisselbare boom in

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:07

Die van mij vind strand niets, is heeuuulll eng.
Nu btje watertraining aan het doen en eind okt naar vriendinnetje om voor de 2e keer naar het strand te gaan.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:14

Silver_Bolly schreef:
Het is een norton rexine close contact. Is kunststof, lekker licht en zit heerlijk. Zit een verwisselbare boom in

Hij ziet er inderdaad goed uit. Ga me eens even inlezen en kijken of ze m ook in een dressuur hebben!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:15

SB, vette foto's! Ik snap nu wat je in een van je berichten bedoelde met "leer gaat breken van het koelen" :') Alles wordt zeiknat! Haha!

Sonja, GAVE LOCATIE! Daar wil ik met Alanda ook wel naar toe. Ik zie ons al over die heuvel gaan...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 19:19

Haha ja :') veeeel water. :P

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:09

Snadrem, hihi je bent welkom hoor :D
Silver, ziet er goed uit zeg!
Marije lekker gewandeld, goedzo.
Attitude, fijne boswachter. Ik zou de neiging krijgen om wraak te nemen bij zo iemand :P
Maarten is goed bezig geweest. En ook jij bent hier welkom :D
dancer, dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:22

Heb ff gelongeerd vanmiddag.
Was iemand in de bak bezig, met een hengst die het wel interessant vond allemaal.

Lekker gewandeld Marije..
Silver, wat een leuke foto!Leuk paard!
Attitude wat irritant zo'n betweter. Hoe kan je nou in zo'n berm rijden...
Sonja gaaf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 20:25

Helaas voelt het niet zo. Als mijn instructeur er bij is wel trouwens, dan mag ze bokken wat ze wil en is ze na een kwartier helemaal uitgeput en braaf. Alleen de impuls is daarna wel een beetje weg. :P Enige wat ik nog krijg is een super verzamelde draf, maar ze draaft wel. :Y) In mijn eentje kan ik dat niet omdat ik dan in de buurt van al van mijn kunnen zit en geen tijd meer heb om na te denken.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 22:21

Mooie foto's SB!

Heerlijk rondje gemend vanmiddag. Zo'n 13km gereden! Ty had al even niet meer voor de wagen gestaan maar ook daar draait hij zijn hoefjes niet voor om!

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:05

Prachtige foto's hierboven!

Wij hebben zaterdag en zondag nog in het bos gereden. Gelukkig geen rare dingen meegemaakt :) we zijn natuurlijk wel extra alert nu aangezien we in het zelfde bos rijden als Rais!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:07

Rais, jeetje, wat eng zeg, je zal idd maar zo'n visdraad tegen komen.

Sonja, moooooi! En knappe Geis. Wat grappig, dat veulen, is er daar ergens een begrazing ?

Marije, ik heb echt bewondering voor je dat je die wandelingen maakt, lijkt me heel zwaar.

Ik zag mooie endurance foto's langs komen, prachtig weer hadden jullie!

Maarten, als ze zoveel bokt, past haar zadel dan wel goed ? Heeft ze geen last van haar lijf ? Zoveel protest lijkt me niet kloppen, wat vind jij ?

Hier vorige week voor het eerst weer in maanden op pony gezeten in de bak. Ging goed, alleen daarna wel flink last van enkel weer. Toch maar weer blijven proberen en oefenen en dan hopelijk voordat de winter invalt een keer naar buiten kunnen. Pony en ik missen het heel erg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:38

Natuurlijk past haar zadel, dat is het eerste wat ik uitgesloten heb. :P Ze heeft nergens last van, maar is nog een jonkie dat haar grenzen moet leren te vinden. Voor een Fries is ze best wel pittig, ben ik heel blij mee.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:42

In het gebied van de Veluwezoom loopt een grote kudde ijslanders idd. Ik heb dit veulen ook al meerdere keren gespot en er loopt ook nog een bruin veulentje. Heel gezellig, die ijslanders om tussendoor te rihden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:53

En ik wil er nog even bij zeggen dat ik mijn instructeur blindelings vertrouw, hij zei dat het zadel goed was en dat is voor mij genoeg. Als ik hem niet blindelings vertrouwde was ik nooit met [naam] begonnen. Ze laat haar rug ook mooi los dus het lijkt me stug dat ze een blokkade heeft. :P Woensdag heb ik weer les, dan mag ze weer helemaal tekeer gaan zonder dat ik er problemen mee heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:54

Ik zou er wel een probleem mee hebben als mijn paard tekeer gaat...waarom mag ze dat?
(of heb ik daar overheen gelezen, dan mijn excuses)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 09:58

Anoniem schreef:
En ik wil er nog even bij zeggen dat ik mijn instructeur blindelings vertrouw, hij zei dat het zadel goed was en dat is voor mij genoeg. Als ik hem niet blindelings vertrouwde was ik nooit met Elske begonnen. Ze laat haar rug ook mooi los dus het lijkt me stug dat ze een blokkade heeft. :P Woensdag heb ik weer les, dan mag ze weer helemaal tekeer gaan zonder dat ik er problemen mee heb.

Dat moet je in principe ook doen, al zal de tijd ook jou leren dat dat niet altijd goed is.
Die scherpte kun je echter alleen leren door te doen en dus soms eens op je plaat te gaan. Dat geeft niks, maar ben er alert op en blijf kritisch.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:03

Ik begin vandaag weer met rijden , joepieee wat heb ik yentle gemist zeg ! Zij mij natuurlijk totaal niet :D veel te druk met omaatje spelen over t veulen en gras eten ! Maar vanmiddag weer aan de bak met zn twee !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 10:07

Ik zeg niet dat ik alle instructeurs vertrouw, alleen deze. Hij heeft mij vaak genoeg dingen laten doen waarvan ik op dat moment niet begreep waarom het zo belangrijk was, maar later kwam dat terug en denk ik opeens oh ja, daarom.. Pas toen ik de eerste keer op [naam] reed in de les snapte ik opeens het belang van alle lessen die ik eerder bij hem gevolgd heb en heb ze toen allemaal in de praktijk moeten toepassen. :)