Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was gister boos
op ons

Alles wordt zeiknat! Haha!
veeeel water.

Enige wat ik nog krijg is een super verzamelde draf, maar ze draaft wel.
In mijn eentje kan ik dat niet omdat ik dan in de buurt van al van mijn kunnen zit en geen tijd meer heb om na te denken.
we zijn natuurlijk wel extra alert nu aangezien we in het zelfde bos rijden als Rais!
Ze heeft nergens last van, maar is nog een jonkie dat haar grenzen moet leren te vinden. Voor een Fries is ze best wel pittig, ben ik heel blij mee.
Woensdag heb ik weer les, dan mag ze weer helemaal tekeer gaan zonder dat ik er problemen mee heb. Anoniem schreef:En ik wil er nog even bij zeggen dat ik mijn instructeur blindelings vertrouw, hij zei dat het zadel goed was en dat is voor mij genoeg. Als ik hem niet blindelings vertrouwde was ik nooit met Elske begonnen. Ze laat haar rug ook mooi los dus het lijkt me stug dat ze een blokkade heeft.Woensdag heb ik weer les, dan mag ze weer helemaal tekeer gaan zonder dat ik er problemen mee heb.
veel te druk met omaatje spelen over t veulen en gras eten ! Maar vanmiddag weer aan de bak met zn twee !