Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dirkje25 schreef:Okee voor de hunne bewoners het volgende.
Als je nu met je eenhoorn achter een molshoop vandaan komt en er komt toevallig een dino van rechts heeft hij voorrang en dien je dus te stoppen.
Dirkje25 schreef:Okee voor de hunne bewoners het volgende.
Als je nu met je eenhoorn achter een molshoop vandaan komt en er komt toevallig een dino van rechts heeft hij voorrang en dien je dus te stoppen.
griebels schreef:Ik denk niet er echt ruiters zijn die ongelukken veroorzaken in het verkeer.. Meer roekeloos rijgedrag van het andere verkeer, en onverantwoord paardrijden in de bossen, maar dat laatste geeft meestal eenzijdige ongelukken
runningkawa schreef:maar dan wel de eisen optrekken
Fatsoenlijk L nummer laten zien en een B parcours
Dan ineens zijn er minder mensen voor
Komop, wat heeft dat ding nu voor waarde?
Met 10 lessen kun je het al halen
Shadow0 schreef:Fleurbartels: zouden er met cap minder paarden op hol slaan? Heb je cijfers over het aantal mensen dat hoofdletsel krijgt op de weg zonder cap?
En hoe denken de mensen die hier al zolang rijden erover: cap verplichten?
fleurbartels schreef:runningkawa schreef:maar dan wel de eisen optrekken
Fatsoenlijk L nummer laten zien en een B parcours
Dan ineens zijn er minder mensen voor
Komop, wat heeft dat ding nu voor waarde?
Met 10 lessen kun je het al halen
Idd, een beginner kan dat bewijs al halen. ook de theorie is erg simpel. Paarden zijn nog steeds beesten die rare sprongen kunnen maken. Ik zou dat bewijs kunnen gaan halen op een mak manega paard ofzo die alles doet en vervolgens altijd buiten rijden op die gekke knol van mij! beetje krom....
Als ze dingen gaan invoeren als "je bent niet meer WA verzekerd als je geen bewijs hebt", dan wordt het verhaal anders.
Laat eerst de cap maar eens verplicht worden (op de weg)!