Relive challenges #1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 14:26

bokkers bokaal?

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 14:28

hier relive weer afgestofd, nieuwe telefoon en vond het soms wat confronterend om iedereen lekker te zien rijden toen wij in de lappenmand zaten.
Maar sinds een tijd weer uit de lappenmand en ook het opbouwen is zo goed als over, we mogen dus weer lekker meedoen!
Ben dus heel benieuwd naar de januari challenge, ga tussendoor nog op vakantie, dus geen idee of we 'm halen, maar het is leuk om weer mee te kunnen doen.
Bokkers bokaal heb ik me ook voor aangemeld :D

@Pinkie, dat is een grote challenge op relive, over het hele jaar, waarin dan alle km worden bijgehouden. Volgens mij ook een apart topic.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:24

De nummer 2 van de 2024 bokaal meldt zich ook even :)

1602km bij elkaar gereden. Vrij gemiddeld voor mijn doen. Maar 2 van mijn merries worden 5 dit jaar, dus nu geen excuses meer dat ik rustig aan moet doen omdat ze jong zijn. De oudste lijkt tegen verwachting in toch nog te herstellen van een blessure die sinds mei weer opspeelde. En dan heb ik nog 2 jonkies staan die 3 worden, waarvan 1 haar eerste meters (letterlijk meters, geen zorgen) al heeft gemaakt. De ander beleer ik denk ik wat later, maar gaat lekker mee aan de fiets en aan de hand zodat hij het niet te hoog in z’n bol krijgt als hij mag gaan dekken dit voorjaar.

Dus de doelstelling voor 2025 is 2025km, maar dat is wel een pittige := Hopelijk een mooi voorjaar en nazomer…

1 ritje van december wil Relive niet over nemen van Polar, zo raar. Vanaf nu rij ik gewoon met Relive, want Polar via m’n telefoon doet het sowieso niet zo lekker. Bijvoorbeeld de maximale snelheid klopt nagenoeg nooit, en dat vind ik juist leuk om op te letten :o

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:31

Heel netjes en inderdaad een optimisch doel Caily! Jij maakt de kilometers met meerdere paarden dus? Je zit natuurlijk wel zelf al die kilometers in het zadel dus nog steeds een boel.

Wij hadden vandaag de eerste kilometers van 2025. Met een heerlijk zonnetje :) (en net op tijd voor de bui weer thuis)

Afbeelding

Heeft er al iemand een idee voor de januari challenge? Ik denk weer een laagdrempelige deze maand? Werkt wel goed voor de motivatie denk ik.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:55

pinkie87 schreef:
bokkers bokaal?

Dat is een challenge die het hele jaar doortelt. Dus dan weet je wat je in een jaar hebt gereden en ook van de anderen.

Ik sta op 1! Maar zal morgen al wel weer weg zijn, haha. Toch leuk om te zien, al is het maar voor een dag. Maar het was wel een lekker weertje om te rijden vandaag. Geen wind en zelfs de zon liet zich zien.

jeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:03

Bloodymary schreef:
pinkie87 schreef:
bokkers bokaal?

Dat is een challenge die het hele jaar doortelt. Dus dan weet je wat je in een jaar hebt gereden en ook van de anderen.

Ik sta op 1! Maar zal morgen al wel weer weg zijn, haha. Toch leuk om te zien, al is het maar voor een dag. Maar het was wel een lekker weertje om te rijden vandaag. Geen wind en zelfs de zon liet zich zien.

Waar kan ik deze vinden? Ik krijg het niet gevonden op relive namelijk

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:25

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 03:10

Chantalla schreef:
Heel netjes en inderdaad een optimisch doel Caily! Jij maakt de kilometers met meerdere paarden dus? Je zit natuurlijk wel zelf al die kilometers in het zadel dus nog steeds een boel.

[ Afbeelding ]

Ik heb jarenlang soortgelijke afstanden gereden met 1 paard, maar sinds 1-2 jaar geleden zijn mijn jonkies daar langzaam bij gekomen. Mijn oudste merrie loopt helaas niet altijd goed (ze heeft een kniebandje stuk), die heeft afgelopen jaar een half jaar vakantie gehad. Dus beide 4-jarigen hebben de meeste kilometers op zich genomen. Soms een keer fietsen of stukje lopen met een van de twenters.

Dit jaar wordt mijn duo dus 5 dus kunnen we echt los qua kilometers, als ze een beetje blijven luisteren. Afgelopen maanden heb ik alles samen met m’n bijrijdster gereden, dus beide paarden lopen wel evenveel als ik rij. Maar het is zeker de bedoeling richting het voorjaar ook alleen op pad te gaan. Hoeveel kilometers mijn oudste (nog steeds maar 12 jaar dus zeker niet bejaard) op zich kan nemen, en hoe snel de 3-jarigen echt serieus gaan bijdragen, is echt afwachten.

Als je mij volgt op Relive dan kan je precies zien wat ik met welk paard rij, want zo titel ik de ritten. En dan eerst het paard waar ik zelf mee rij, en daarna welke paarden nog meer mee waren.

Idee voor januari challenge;
4 keer op pad en 24 kilometer? Dan moeten jullie in ieder geval elk weekend 6km maken :))

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-25 15:17

Voor januari iets van 50 km, 10 uur en 10 activiteiten?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 18:32

Wat mij betreft prima hoor!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 21:05

Wat mij betreft ook.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 22:32

oke, zal straks eens kijken voor dat bokt bokaal. geen idee hoeveel kms ik p.j rijd :')

chantal dat is een leuke!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-25 15:55

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 00:58

zo ook aangemeld ga mijn best doen. komende maand wordt hij best lastig.
hopelijk woensdag eens windstil en droog.. ben wel toe aan buitenrit

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 10:41

Ik heb me weer aangemeld. Al weet ik niet of we het gaan halen. er vallen al 2 weekenden af hier ivm wintersport.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 02:31

Uitdaging januari voltooid :) Al speel ik nu wel beetje vals, want ik track alle kilometers fietsen met de jonge paarden ook mee. Ik heb een ondeugende (bijna) 3-jarige hengst en (bijna) 3-jarige merrie die heel graag aan de gang wil, dus we hebben veel gefietst.

Gisteren door de McDrive met mijn (bijna) 5-jarige duo. Ze waren zo braaf de hele weg! Trots op ze.

Afbeelding

We wonen vlakbij de langste fietsbrug van Europa. Deze gaat over Blauwestad, ons “thuis”, het kanaal en de snelweg, naar de stad Winschoten, waar de dichtstbijzijnde Mc is. Ook dit deden ze zo dapper. Zelfs mijn bijrijdster met hoogtevrees durfde terug op Loulou te blijven zitten.

En als je dan terug de snelweg en het kanaal achter je laat, is dit echt heerlijk thuis komen <3

Dit weekend weinig kilometers gepland, morgen nog een klein rondje met m’n blessure project, en een les rijden met een van de andere merries. Daarna waarschijnlijk dinsdag weer op pad. Want ik werk ook gewoon fulltime. Ik had nu mega geluk met extra lange avond diensten (overdag veel vrije tijd en veel uren draaien), maar dagdiensten horen er ook wel eens bij. Geeft ook niet, ik vind het in het weekend vaak wat aan de drukke kant met wandelaars en andere gebruikers op de paden. Dus gezegend met zoveel tijd door de weeks (en een bijrijdster die dat ook heeft).

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 12:40

haha jij bent lotte :D
appte gisteren toevallig er over met chantal, dat het een lastige werd deze maand en promt krijg ik melding dat je hem voltooid had _O-

maar gefeliciteerd!! *\o/*

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 13:36

Zo dat heb je snel gedaan Lotte!

Hier genoten vanochtend. Af en toe wel glibberen, maar heerlijk in het zonnetje :)
Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-25 14:04

Ah jij bent Lotte inderdaad!

Ik denk dat voor de kilometers veters de challange misschien wel wat te makkelijk is.
Zal ik er nog eentje naast aanmaken voor 150 km?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 14:06

Hier wil de zon maar niet doorkomen, maar blijft het aanhoudend mistig. Jammer, had vanmiddag een buitenrit in de zon en het laatste restje sneeuw willen maken. Hopelijk morgen dan. In de bak rijden heb ik ook geen zin in. En Cas nog minder.

rollyjogered

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 15:53

leuk om te zien dat er zoveel uit op avontuur zijn :)

hier nog helemaal niks gereden deze maand. er is iets mis met de tanden van mijn paard en ze krijgt metacam tot we naar de kliniek gaan volgende week voor röntgenfoto’s. wel jammer want er ligt zo’n 60cm sneeuw en paard is daar blij doorheen aan het galopperen elke dag :') maarja, ik wil geen druk op haar hoofd zetten als die tanden zeer doen natuurlijk :(:) hopelijk kunnen we volgende maand weer actief mee doen aan de challenge!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-25 18:35

rollyjogered schreef:

hier nog helemaal niks gereden deze maand. er is iets mis met de tanden van mijn paard en ze krijgt metacam tot we naar de kliniek gaan volgende week voor röntgenfoto’s. wel jammer want er ligt zo’n 60cm sneeuw en paard is daar blij doorheen aan het galopperen elke dag :') maarja, ik wil geen druk op haar hoofd zetten als die tanden zeer doen natuurlijk :(:) hopelijk kunnen we volgende maand weer actief mee doen aan de challenge!

ahh beterschap :knuffel:

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 15:43

rollyjogered schreef:

Ah dat is balen, hopelijk geneest het snel!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 15:44

vandaag weer heerlijk rondje. :)
Afbeelding

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-25 00:38

rollyjogered schreef:

Ships! Ik hoop geen Eorth.. hopelijk heb je snel duidelijkheid!