Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pinkie87 schreef:bokkers bokaal?
Bloodymary schreef:pinkie87 schreef:bokkers bokaal?
Dat is een challenge die het hele jaar doortelt. Dus dan weet je wat je in een jaar hebt gereden en ook van de anderen.
Ik sta op 1! Maar zal morgen al wel weer weg zijn, haha. Toch leuk om te zien, al is het maar voor een dag. Maar het was wel een lekker weertje om te rijden vandaag. Geen wind en zelfs de zon liet zich zien.
jeniej schreef:Waar kan ik deze vinden? Ik krijg het niet gevonden op relive namelijk
Chantalla schreef:Heel netjes en inderdaad een optimisch doel Caily! Jij maakt de kilometers met meerdere paarden dus? Je zit natuurlijk wel zelf al die kilometers in het zadel dus nog steeds een boel.
[ Afbeelding ]
rollyjogered schreef:leuk om te zien dat er zoveel uit op avontuur zijn
hier nog helemaal niks gereden deze maand. er is iets mis met de tanden van mijn paard en ze krijgt metacam tot we naar de kliniek gaan volgende week voor röntgenfoto’s. wel jammer want er ligt zo’n 60cm sneeuw en paard is daar blij doorheen aan het galopperen elke dagmaarja, ik wil geen druk op haar hoofd zetten als die tanden zeer doen natuurlijk
hopelijk kunnen we volgende maand weer actief mee doen aan de challenge!
hier nog helemaal niks gereden deze maand. er is iets mis met de tanden van mijn paard en ze krijgt metacam tot we naar de kliniek gaan volgende week voor röntgenfoto’s. wel jammer want er ligt zo’n 60cm sneeuw en paard is daar blij doorheen aan het galopperen elke dagmaarja, ik wil geen druk op haar hoofd zetten als die tanden zeer doen natuurlijk