Sta je toch sneller mee op de grond dan met een fiets denk ik .. En zolang je makkelijk met dat ding het bos in kan is het misschien wel leuk voor ons
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Een step gooi je inderdaad makkelijker aan de kant denk ik. [***] schreef:Ik ga eens bekijken wat de mogelijkheden zijn, misschien is het inderdaad wel een oplossing
Sta je toch sneller mee op de grond dan met een fiets denk ik .. En zolang je makkelijk met dat ding het bos in kan is het misschien wel leuk voor ons
Maar zit wel een beetje uit de richting, Limburg ...
Ik ben 1.62 lang en kan mijn rug volledig recht houden op de step. Zo klein is ie niet maar vertekend beeld van de foto.
En een trektocht, heerlijk. Ik had die plannen ook 

Maar sinds het voorjaar al regelmatig wat last van mijn scheenbeen en 2 weken geleden kon ik er niks meer mee. Nu heb ik een scheenbeenvliesontsteking door het wandelen... En ik zat nog niet eens op de helft van mijn trektochtafstand dus die kan ik wel vergeten gok ik zo (en de dokter en kine gokken dat ook)...
Wel gewoon goedendag of knikken ofzo, maar krijg zelden echt een opmerking. Hier en daar wel gehad, maar soms ook echt oprechte interesse of er een reden was dat ik er niet op zat ed.