Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariska_28 schreef:Nop, hier regent het.. Zachtjes, geeft zo'n camping-gevoel geluidje. Ondertussen zingen er diverse vogels, ik baal er dan altijd van dat ik ze niet kan herkennen.. Tijd voor een zangvogel-herken-app vind ik.
We liggen nog op bed, denk dat ik wakker werd van Wendy die haar tent uitging. Het weer was inderdaad heftig vannacht, op een gegeven moment waaide het zo hard dat de kar bewoog.. Blij te lezen dat tentje het overleefd heeft.
Hee droog, nu alleen nog geluid van de vogels... En Gerard die er doorheen aan het snurken is..
Hopelijk blijft het straks even droog, kunnen we de kar even luchten. Omdat de huif van zeil is ipv doek ademt hij niet, en wordt het met dit weer snel klam binnen..
Oohh en vergeet ik gewoon het belangrijkste!! Op 2 keer wakker worden na (1x door het weer en 1x omdat één van de honden zo druk aan het dromen was dat ie zachtjes aan het blaffen en grommen was) heb ik heeeeeeerlijk geslapen!! Gewenning, oververmoeidheid of omdat we nu andersom slapen zodat Gerard (die nu nog harder gaat snurken) aan mijn vertrouwde zijde ligt.. Geen idee.. Maar ben er wel blij mee!!
Whizz schreef:Gefeliciteerd alvastik heb wel een klacht... Waarom bleef Billy thuis?
ik vind het maar zielig! Hebben wij met meer dan 400 man vakantiepret en zit hij thuis?
schande!
Mariska_28 schreef:Blij te lezen dat tentje het overleefd heeft.