Ik ben ook heel benieuwd of wij vastgelegd zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Wij zijn onderweg terug, het was onwijs gaaf! Zo benieuwd naar de foto'sdie bolle was wel een beetje stout zonder rem
![]()
Nientsje schreef:Ik hoop toch zo dat er in ieder geval 1 fotograaf een foto van mij en Feike gemaakt heeft in galop. Zit echt steeds te refreshen en duimen te draaien
Ik was namelijk een flinke doodsbang voor de galop. En nu heb ik er zo van genoten zonder ook maar een beetje angst. Dus voor mij heel speciaal
Tigress schreef:Nientsje schreef:Ik hoop toch zo dat er in ieder geval 1 fotograaf een foto van mij en Feike gemaakt heeft in galop. Zit echt steeds te refreshen en duimen te draaien
Ik was namelijk een flinke doodsbang voor de galop. En nu heb ik er zo van genoten zonder ook maar een beetje angst. Dus voor mij heel speciaal
Ik pak zometeen even de foto's erbij, ben nu nog steeds bezig met dag 1
Maar volgens mij heb ik jullie sowieso in galop!
_l_amanda_l_ schreef:Haha, ik ook, maar dit zijn allemaal bekenden voor mij dus dat telt eigenlijk niet![]()
Was echt supergaaf! Zo leuk om te kijken èn te fotograferen, en dat galopgeluid alomheb ook kleine stukjes gefilmd haha, kon het niet laten.. (al is mijn lens totaal niet geschikt voor film, het geluid was echt zo cool
)
Jets schreef:Wij zijn onderweg terug, het was onwijs gaaf! Zo benieuwd naar de foto'sdie bolle was wel een beetje stout zonder rem
![]()
Een béétje? Je was gewoon kwijt haha