En ik moet zeggen, soms rij ik wel in de regen hoor, maar ben die regen nu al wel weer beu. 
En de bermen zullen ook niet te doen zijn nu..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik weet ook niet of het nu harder waait of zachter..
Mijn paarden zijn dan wel meer hyper, dat dan weer wel. Ik ga gewoon aan de hand, heeft oudje beweging maar niet dat hele opzadel-gedoe in de regen (staan 24/7 buiten dus geen droog plekje helaas). In het bos gaan rijden met zo'n weer is idd niet zo verstandig, ik ga gewoon op de baan blijven.
. Hebben op laatste moment afgesproken om toch maar niet te vertrekken. Met de wind zijn de paardjes nogal hyper en in het bos rijden zit er dus niet in mede dat ik geen tak in mijn nek wil krijgen.
!
Vond het buiten toch wat te link nadat ik het nieuws hoorde in de auto.
Halstertouw omgetoverd tot teugels en gaan met die banaan! Het was heerlijk, echt uitwaaien
Af en toe kwam het zonnetje piepen, Sol stapte lekker goed door, het geritsel van de blaadjes, het fluiten van de wind, haaa, zalig
En Sol toont nog maar eens dat (ex)manegepaarden hun gewicht in goud waard zijn, echt genieten zo'n betrouwbaar paard