Hier geen knooppunten, maar wel heel veel ruiterpaden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aniek1985 schreef:Hier nu ook toegevoegd aan de challenge. Bedankt daarvoor Mooney.
Wat een mooie foto's komen er weer voorbij.
Dorine wat fijn. Volgens mij ben ik jouw een tijdje terug ook tegen gekomen in het bos in Schoorl, maar weet het niet zeker.
Dorine92 schreef:aniek1985 schreef:Dorine wat fijn. Volgens mij ben ik jouw een tijdje terug ook tegen gekomen in het bos in Schoorl, maar weet het niet zeker.
Dat zou zomaar kunnen, ik rij daar nu vaak. Ik was niet alleen klopt dat? Wat voor paard had jij dan?
Petrichor schreef:Wat gebeurd er als de challenge voorbij is, komt er dan weer een nieuwe?
Olina schreef:Ik kom me hier ook maar eens melden! Sta op dit moment op plek 124 dus niet echt hoog, maar steeds meer mogelijkheden tot buitenrijden
Ik rijd nu buiten in omgeving Someren en dit is mijn uitzicht:
[ [url=m/UW3Bds.jpg]Afbeelding[/url] ]
aniek1985 schreef:Dorine92 schreef:
Dat zou zomaar kunnen, ik rij daar nu vaak. Ik was niet alleen klopt dat? Wat voor paard had jij dan?
Ja klopt helemaal, jullie waren met zijn tweeën. Ik was toen net een beetje begonnen met de routes verkennen. Ik reed met een Friese hengst.
Dorine92 schreef:@Muiz op zich kun je overal wel dwalen toch want je ziet met endomondo toch waar je beginpunt is dus dan kan je er zo naar terug rijden. Ik gebruik nooit kaarten en nummers enz