Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Dus jij bent gewoon meteen hoefschoenen gaan gebruiken en hebt niet eerst je paard een bepaalde tijd gegeven om te kijken of zonder ook kon? Hoe zit dat nu met de hoeven dan? Moet je ze nu echt standaard om omdat de hoeven dat verwachten zeg maar? Of kan je nog eventueel zonder?
Fijn zo'n lange rit Helenalena! Pauze is nooit erg, toch?
Mooie omgeving ook daar
S_imonee schreef:Hier ook weer een ritje gemaakt:
http://app.endomondo.com/workouts/474379025/5556497
Ook maar weer met hoefschoenen. Ik ben toch hoefijzers aan het overwegen. Haar rechter schoen wil ze nog wel eens uit 'tikken'. Ben vandaag ook 3x afgestapt om hem opnieuw aan te doen.
Vervelend moonforever! Kun je die je nu hebt niet wat strakker trekken? Weet niet wat voor hoefschoenen je hebt.
S_imonee schreef:Oh die ja. Ik weet niet, maar die leken mij niet echt prettig toen ik naar hoefschoenen zocht. Doordat het met klittenband vast zit, gaan ze dan juist niet sneller open of los zitten? Of heb ik dat mis?
Ik heb zelf de Easy boots. Die leken mij het fijnst. Ze zijn ook fijn, als mevrouw haar achterbeen het voorbeen eens met rust laat
Hihi, met een stuiterend paard was je niet de enigeKan door het weer komen? hahaha