Ooohhh wat leuk die relive app! En wat knap zo dat tweespan!
Vandaag weer 25 km gedaan en over de helft van de 666 km challenge.
Em_
Geplaatst: 17-06-20 18:22
Daihyo schreef:
Ik track via Endomondo en dan laad ik ‘m daarna in deze app. Hij plaatst automatisch de route en snelheden over en selecteert de foto’s op de gereden tijd automatisch uit je album. Is echt super simpel!
Ik ben in twee maanden tijd nu bijna de top 100 ingereden . Ik merk wel dat ik echt fanatiek wordt door die 666km challenge. Al ga ik het nooit halen . Vandaag nog wel ff lekker rondje gereden, even snel want de lucht begon al flink te betrekken. Gelukkig net voor de regen thuis!
Mooney, ik heb je een poosje geleden al een verzoek en een pb gestuurd. Maar ik heb tot op heden niks terug gehoord..
Zou je mij alsnog kunnen accepteren voor de challenge?
scooby09
Geplaatst: 18-06-20 07:44
Geen idee welke plaatst ik sta. Er komen dit weekend in ieder geval weer mooie km bij hoeveel even zien. Want we vertrekken straks naar de Eifel voor een paar dagen paard rijden.
Eindelijk mag het weer zoveel zin in.
Die strand plaatjes moet ik toch ook eens maken als je in het najaar het strand weer op mag.
mooney
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-20 08:05
Ik ga de aanmeldingen zo even toevoegen, excuses voor het lange wachten. Ik heb erg weinig tijd momenteel
Petrichor
Geplaatst: 18-06-20 09:13
mooney schreef:
Ik ga de aanmeldingen zo even toevoegen, excuses voor het lange wachten. Ik heb erg weinig tijd momenteel
Stom ik wilde hier reageren, stuur ik alsnog een pb.
Bedankt, ik zag net dat ik ben toegevoegd!
Bloodymary
Geplaatst: 18-06-20 13:05
Arabesk schreef:
Het valt me mee dat we nog 8e staan, ondanks dat we twee maanden bijna niet gereden hebben.
Ik doe nu ook endelijk mee in de challenge! Binnengekomen op plaats 24, ondanks dat paardlief in januari, februari en mei stil heeft gestaan. Nu nog rustig aan het opbouwen, maar het verbaast me hoeveel we al hebben gereden.
Ik sta op plek 137, maar ik heb Endomondo nog maar een maandje ofzo in gebruik.
Wat gebeurd er als de challenge voorbij is, komt er dan weer een nieuwe?
Dorine92
Geplaatst: 18-06-20 18:37
Nou ik ben even een hele tijd weggeweest uit het topic.. had natuurlijk verteld van de breakup en dat ik m’n mooie stek daarom moest verkopen Gelukkig heb ik inmiddels alles weer goed op de rit en ben alweer een tijdje heerlijk aan het rijden. Ik sta nu in een mooier gebied dan eerst (paarden staan nu bij een boer en ik woon in een huurhuis, ben nog bezig om wat te kopen maar voorlopig zit ik er helemaal top bij ). Ik kan dus heerlijk buitenrijden en dat doe ik ook weer veel
@Petrichor ja in het nieuwe schooljaar komt er weer een nieuwe challenge en als je in deze zit word je ook weer in de nieuwe gezet. Alles begint dan weer op nul
Getup
Geplaatst: 18-06-20 19:05
Zit hier toch weg te zwijmelen bij je laatste 3 foto's, Dorine , wow.
Fijn, dat je nog steeds zo lekker kunt buitenrijden
Anoniem
Geplaatst: 18-06-20 19:23
Ik heb vanochtend een verkenningsrit gemaakt en kan een rondje van 8,8km met ruim 7km aan nieuwe paden aan mijn lijstje toevoegen Heerlijk, zo 's ochtends op pad. Lekker rustig, zonnetje erbij, echt genieten.
Super leuke foto's weer, morgen gaan wij weer op stap!
Leuk dat er elk jaar weer een nieuwe challange komt!
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-06-20 19:45
Dorine, zo krijgen we jou nooit ingehaald. Haha nee heerlijk hoor alles weer beetje op de rit. Varekaj, lekker. Wat jaloers op al die mogelijkheden. Hier is het rondje van 3, 4 of 6,5km. En daarna kun je uitbreiden natuurlijk.
Anoniem
Geplaatst: 18-06-20 19:54
Ik heb vooral geluk op die locatie dat heel wat paadjes met elkaar verbonden zijn, en tegelijk ook ergens wel verbinding hebben met de 2 ruiterroutes vlakbij. Voor de 3e route moet ik zelf al eerst een goeie 6km doen om aan dat startpunt/Knooppunt te geraken.
Wij zitten al recht op een knooppunt bij onze voordeur, niet dat ik ze altijd braaf volg
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 18-06-20 20:04
Hier nu ook toegevoegd aan de challenge . Bedankt daarvoor Mooney.
Wat een mooie foto's komen er weer voorbij.
Dorine wat fijn. Volgens mij ben ik jouw een tijdje terug ook tegen gekomen in het bos in Schoorl, maar weet het niet zeker.
Anoniem
Geplaatst: 18-06-20 20:09
Ohnee ik volg ze ook niet, wij hebben geen netwerk. Alleen 3 uitgestippelde routes waarvan er 2 aan mijn weiland een gemeenschappelijk stuk traject hebben. Voor de 3e route moet ik dus zelf naar het startpunt rijden en daar dan op die route inhaken. Het merendeel van de paden die ik ken behoren dus niet tot die 3 routes, maar je kan ze wel gebruiken als verbindingswegen. Of er zelf rondjes mee gaan uitvinden
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 18-06-20 20:12
Hier eigenlijk helemaal geen ruiterroutes, haha. Er ligt een stukje menpad, dat is bijna 2km van huis. En ik kan naar een ander gebied, dan is 3,5km van huis. Zijn allemaal beperkte stukjes ruiterroute, maar ach, het is wat. Verder gewoon asfalt.